384) ORADA “TÜRK” VAR MI?

Yayin Tarihi 1 Haziran, 2009 
Kategori AZERBAYCAN SAYFASI, KATEGORİLENMEMİŞ

ORADA TÜRK VAR MI?

image0011.jpg

Bir Başbakan konuşmuş. Konuşunca bir kimlik ortaya çıkmış, bir tavır, bir duruş…

Yıllarca bu ülkede bir şeyler yapıldı. Farklı etnik kimlikte olanlar ülkemizden kovuldu. Acaba kazandık mı? Aklı selimle bunlar düşünülmeli. Bu aslında faşizan bir yaklaşımın neticesiydi. Bu hatalara zaman içerisinde, zaman zaman biz de düştük. Ama aklı selimle düşününce ‘şuralarda ne gibi yanlışlıklar yaptık’ diye şöyle bir başımızı iki elimizin arasına aldığımızda hakikaten ne yanlışlar yapmışız diyorsunuz.

Ne güzel değil mi? Bunu Hitler Almanyası’nın başbakanı demedi, ya da günümüz Almanyası’nın… Geçmişte milyonlar öldürüldü orada ırklarından, dinlerinden dolayı… Günümüzde de öldürülüyor… Evleriyle beraber yakılıyor… Ama Alman başbakanları asla kendini faşistlikle suçlamıyor…

Bunu, İsrail başbakanı da söylemiyor… Kurulduğundan bu yana İsrail devlet terörüyle ölenlerin sayısını toplasanız iki Filistin devleti eder… Ama İsrail başbakanları asla kendini faşistlikle suçlamıyor…

Fransanın, İtalyanın, İngilterenin öldürdüklerinden kim bilir kaç devlet kurulurdu…Ama onlar asla kendilerini Faşistlikle suçlamadılar… Suçlayanlara da tepkilerin en sertini gösterdiler…

Ermenilerin 20.yüzyılın başlarından itibaren Azerbaycan ve Türkiye’de öldürdükleri Türk sayısı neredeyse bu günkü nüfusları kadardır…Yani bir hesapla her Ermeni bir Türk öldürmüştür… Ellerinden, evlerinden, ülkelerinden kan kokusu hala gelmeye devam etmektedir… Hiçbir Ermeni başbakanı, devlet başkanı asla kendini faşistlikle suçlamıyor… Aksine Türk öldürdüğünü kanıtlamayanı devlet başkanı seçmiyorlar…Meselâ Karabağ katliam ve sürgünlerinin baş sorumlusu, eli kanlı katil Koçaryan… O ve yandaşları çinayetlerini bir övünç madalyası gibi göğüslerinde taşıyorlar. Kimse onlara faşist demiyor… Diyemiyor…

200 yıldır Anadolu’ya doğru çekilmişiz.. Kaçmışız… Sürülmüşüz… Mezarlarımız oralarda kalmış… Ölülerimiz yollarda kalmış…

Girit’ten sökülüp atılmışız, Makedonya’dan, Balkanlar’dan, Mora’dan, Selanik’ten,Yanya’dan,Vardar Ovası’ndan, Drama’dan, Üsküp’ten, Kosova’dan, Batı Trakya’dan ve daha nice nice nazlı Türk şehirlerinden…  Alırken de can vermişiz, bırakıp giderken de… Mezarlarımız kalmış orada Fatihasız…Camilerimiz ezansız… Ve yetim bırakıp ırzını, namusunu düşmana emanet ettiklerimiz…

Ya bir çölde, bir yolda, bir nehirde bırakıp gittiğimiz canlar… Ya mezarsız, izsiz kalanlar… Bedenler kurda kuşa yem oldu da, ruhları nerede kaldı? Hayır… Yanılıyorsunuz… hiçbir yere gitmediler… Hepsi bırakıp kaçtığımız yerlerdeler ve bizleri bekliyorlar… Öksüz ruhlar… yetim ruhlar…

Arabistanı saymıyorum bile… Çöllerde kalan, din kardeşlerimizin(!) kurşunları, hançerleriyle parçalanan, çölün kumlarına karışan Mehmetlerin kanlarını…Trablus vilayetimizi, bir deli yönetiyor ve bizim başbakanlarımızdan biri saygı nöbetine durmuş… Bağdat, Basra vilayetlerimiz Conilere emanet… Musul, Kerkük vilayetlerimiz bir soysuzda…

19 ve 20. Yüzyıldaki  sürgünlerde öldürülen Türk sayısı 5 milyonu geçiyor… Peki bu katliamların faşistleri kim? Adlarını söylemeye cesaret edebilecek bir Türk büyüğü var mı? Peki bunu sadece gafletle veya delaletle açıklayabilir miyiz?

Kırımdaki Faşizmi kim sahipleniyor? Trene binişiyle inişi arasında geçen sürede nüfusu yarıya inen Kırım’daki Türklere uygulanan soykırımın suçlusu kim? Batı Trakya’daki Türk katliamlarının sorumlusu kim? Bulgaristan’da isimleri değiştirilen, öldürülen, tren vagonlarına doldurulup hayvan gibi sürülen Türkleri unuttunuz mu? Daha dün oldu bu hadiseler… 1986’da.. 1 haftada 150 bin Türk sürülüvermişti… Bu sürgünün faşistleri kimlerdi ?

Ahıska Türkleri nereliydiler? Nereye sürüldüler? Bu sürgünün Faşistleri kimler?

Bu ülkede 150 binden fazla Ermeni vizesiz çalışırken, yüzlerce, binlerce, İran ve Kerkük Türkü öldürüleceği bilindiği halde kaçtığı ülkelere iade edildiler… Bu cinayetlerin faşistleri kimler?..

Bu ülkedeki Ermeniler çıkardıkları gazetelerde bu ülkeye hakaretler yağdırdıkları halde bu ülkede birinci sınıf vatandaşken, Ermenistan adlı ülkede neden bir tek Türk yaşayamıyor, neden 1 milyondan fazla sürgün Azeri Türkü 17 yıldır çağdışı, ilkel şartlarda yaşıyor? Bu sürgünün Faşistleri kimler?

                                 ***

Bir Başbakan konuşmuş. Konuşunca bir kimlik ortaya çıkmış… Bir tavır… Bir duruş…

Yıllarca bu ülkede bir şeyler yapıldı. Farklı etnik kimlikte olanlar ülkemizden kovuldu. Acaba kazandık mı? Aklı selimle bunlar düşünülmeli. Bu aslında faşizan bir yaklaşımın neticesiydi. Bu hatalara zaman içerisinde, zaman zaman biz de düştük. Ama aklı selimle düşününce ‘şuralarda ne gibi yanlışlıklar yaptık’ diye şöyle bir başımızı iki elimizin arasına aldığımızda hakikaten ne yanlışlar yapmışız diyorsunuz.

                                      ***

Ve bir devlet adamı konuşmuş… Orhun kitabelerinden, ebediyete akan bir öğüt vermiş;

Ey Türk gençliği ! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyeti’ni, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir.


Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek dahilî ve harici bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve Cumhuriyet’i müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok namüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.


Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

Gazi Mustafa Kemâl ATATÜRK   20 Ekim 1927

Bu mübarek hitabenin her satırını yalnız kalan ruhuma, benliğimin her zerresine kazırken, kırgınlıkla, kızgınlıkla bağırıyorum…

Heeeeeeeey orada Türk var mı? Ses verin….

Yrd.Doç.Dr. İrfan Murat YILDIRIM 

([email protected])

www.chudaferin.azeriblog.com

Paylaş:

Yorumlar

“384) ORADA “TÜRK” VAR MI?” yazisina 18 Yorum yapilmis

  1. ARKUN yorum tarihi 1 Haziran, 2009 21:34

    Bu mübarek hitabenin her satırını, yalnız kalan ruhuma, benliğimin her zerresine kazırken, kırgınlıkla, kızgınlıkla satırları okurken,bağırıyorum;BİZLERRRRRR BURADAYIZZZZZ,DAİMADA OLACAĞIZZZZ

  2. ZEYNEP İNCİ yorum tarihi 2 Haziran, 2009 01:31

    ****HAKLISINIZ…;(
    **MEGER O KADAR A Z M I S K İ!!!!
    -ZATEN -YETİM KALMISTIK;(AMA SİMDİ,BİZDE SASIRDIK..ÖKSÜZLÜGÜMÜZE…
    -NE DİYELİM..BİR AVUCUZ(*YETMEZMİ?

  3. Arkun yorum tarihi 2 Haziran, 2009 09:21

    Az olduğumuza inanmıyorum,sadece uykudalar.(hani demiştir ya;Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.)uyanacaklar ama umarım uyandıklarında hala bizdendirler.iki gündür bakıyorum,sadece yorum yazan iki kişi. oysaki,herzamankinden çok çok daha fazla bu sayfaya yorum bekliyordum.hep söyledim herzamanda söyleyeceğim,her yiğidin harcı değil,bu zamanda NE MUTLU TÜRK’ÜM diyebilmek.YAZIK.

  4. Kürşad yorum tarihi 2 Haziran, 2009 15:02

    2020 yılında Türk demek suç sayılacak. Hakaret etmek ile aynı manaya gelecek. Herkez o bana Türk dedi diye kişileri mahkemeye verip tazminat davası açacak. Ankaranın ücra bir köşesinde 5bin nüfuslu bi kasabada adına Türk denen dışlanmış insanlar yaşıyor olacak. Herşeyleri yokolmuş, tüm kitapları yakılmış, açlıkla savaşan Türkler. Okullarda yunan mitolojisi dersleri ve mezapotamyada Kürt medeniyeti dersleri okutulurken. O kasabadaki yaşayan insanlar çocuklarını artık kimsenin inanmadığı, kendi akıllarında bile az bir yerinde hatırladıkları ergenekon hikayeleri ve adına Atatürk denen ağıza alınması idam sebebi olabilecek zatın hayatını anlatıp uyutuyorlarmış. O kadar çok olmaz yada olamaz, bu ülkede bu olamaaazzz! dediğimiz şeyler bu hükümet ile olduki ve o kadar aşikar şekilde göstere göstere yapıldıki.. Hiç bir şeye olmaz dememek lazımmış.

    Sizden daha müslümanız dediler cuma hutbesinden “tek din islamdır” sözünü çıkartılar, sizden daha vatanseveriz dediler satılmadık devlet kazanç kapısı ve satılmadık toprak bırakmadılar, sizden daha milliyetciyiz dediler ama hayatta ağızlarrına “Türk ” kelimesini almadılar ancak PKK lılar gibi iğrenerekde olsa Türkiyeliyiz dediler. Şimddide kafayı dağlardaki “ne mutlu Türküm diyene” yazılarına taktılar. İnadına AKP dediler, binbir dalavereyle seçimleri de aldılar.

    Bizde inadına TÜRKÜZ! diyoruz. İnadına VARIZ! ve inadına EĞİLMEYECEĞİZ! Bu ülkenin kaderini ve geleceğini size BIRAKMAYACAĞIZ! Bu ülke için toprağa düşmüş Atalarımızı AĞLATMAYACAĞIZ! 30bin sene evvelde VARDIK! 30bin sene sonrada İnşaallah VAR OLACAĞIZ!

  5. şener demirci yorum tarihi 3 Haziran, 2009 09:12

    Türk Olmak…

    Aslında çok şeydir, Türk olmak.
    Türk olmak, Osmanlı’nın borcunu ödemektir. Hovarda babanın borçla yaşayan evladı gibi.
    Kosova’da ve Bosna’da, Batı Trakya’da ve Makedonya’da bilmem kaç asır geçmişte kalan meselelerin hesabını vermektir.
    Türk olmak Kıbrıs’ta, Hocalı’da, Anadolu’da ve Balkanlar’da soykırıma uğrayıp karşılığında yapmadığın soykırımla suçlanmaktır.
    Türk olmak faşist olmaktır, vatanına, milletine, tarihine sahip çıktığında…
    Türk olmak demokrat ve çağdaş olmaktır, vatanına, milletine, tarihine sövdüğünde…
    Türk olmak lisanının Avrupa’da yasaklanmasıdır ve yine Türk olmak kendini ve derdini anlatamamaktır.
    Avrupa’da hor görülmek Türk olmaktır, ataların bir çok asır önce Viyana’yı kuşattığı için ve hoş görülmemektir tabii ki sadece kuşatıp; Napolyon gibi bütün Viyana’yı yakmadığın için.
    Türk olmak Selanik’te Pontus Anıtı’nın, Viyana’da çiğnenen yeniçeri minberinin ve Malta’da papazın üzerine bastığı Türk bayrağı heykelinin önünden geçmektir.
    Türk olmak zordur, çetindir ve eziyetlidir. Üç kıtadan dönüp, bir küçük yarımadada misafir muamelesi görmektir. Sayısız imparatorluk kurmak Türk olmaktır, aynı zamanda sayısız imparatorluk yıkmak DA Türk olmaktır.
    Arabaya koşulan ilk atın vatanında, ilk yazılı antlaşmanın imzalandığı yurtta, yazının bulunduğu, paranın icat edildiği her metrekaresinden bereket fışkıran bu yurtta, kalkınmak için yabancı sermaye beklemektir.
    Türk olmak; Truva’dan bu yana, Sümer’den bu yana serpilerek gelse de, tarihten eski bu topraklarda, bütün zamandan damıtılarak gelen yüksek değerlerine rağmen, bir haftalık hafıza ile yaşamaktır.
    Doğu Roma’yı DA Batı Roma’yı DA yıkıp, yeni Roma olan AB’ye girmeye çalışmaktır Türk olmak.
    Türk olmak, Mostar’da köprüdür, Kerkük’te kaledir, İstanbul’da Kızkulesi’dir, Anadolu’da buğdaydır, Çukurova’da pamuktur, Ege’de tütün, Karadeniz’de fındık, Trakya’da ayçiçeğidir.
    Türk olmak Çanakkale’de ölmektir. Çanakkale’de ölmeden önce düşmana su vermektir, onun yaralısını sırtında kendi hastanesine taşımaktır.
    Düşmanın ardından rahmet okumak, kanlısından helallik almaktır.
    Sabahları odana rahmet dolsun diye, camı açmaktır. Kar yağdığında kayak yapmayı değil, evsizleri düşünmektir. Balkon köşesine kuşlar için, kışın ekmek kırıntısı, yazın su koymaktır. Yağmura rahmet, Kara bereket diye bakmaktır.
    Türk olmak, harap bir ülkede, zengin ülkelerin müstemlekesini reddedip, tahtadan kılıç ve ipten üzengi ile, paylaşacak ve sahiple n ecek tek varlığı fakirlik olmasına rağmen, yedi düvele meydan okumaktır.
    Türk olmak askere davul-zurna ile uğurlanmaktır, belki de dönmeyeceğini bilerek. Türk olmak, annenin şehit oğlunun ardından ‘Bir oğlum daha olsun, onu DA vatan için göndereceğim.’ demesidir. Babanın gözyaşlarını tutarak, tabutuna son kez dokunurken ‘Vatan sağ olsun!’ demesidir.
    Türk olmak ‘Türk çayında radyasyon olmaz!’ yalanları ile, ‘Gusül abdesti alana AIDS bulaşmaz!’ dolanları ile yaşamaktır.
    Her hükümetin enkaz devraldığı, AMA asla ardında enkaz bırakmadığı ülkede olmaktır.
    Türk olmak, ecdadın yaşadığı kıtlıktan dolayı, çayın yanında gelen şekerden fazla olanı garsona geri vermektir. Aynı nedenle Türk olmak, yemeği ziyan etmekten korkmaktır. Göz hakkına, diş kirasına saygıdır.
    Türk olmak. Evindeki bir kap aşın yarısını tanrı misafirine vermektir. Kendi yerde, misafiri döşekte yatırmaktır Türk olmak.
    Türk olmak, milli maçta ağlamaktır. Ayhan Işık’a, Belgin Doruk’a aşık olmaktır. Türk olmak, aşkını ölesiye sevmektir. Aşkı için ölmektir, öldürmektir. Sevdiceğinin elini bir kez tutamadan, toprağa girmektir.
    En güzel aşk şiirlerini yüreğinde hissetmektir. Eşkiyaya türkü yakmaktır, Türk olmak.
    Milletine sövmektir, AMA başkasına sövdürmemektir, Türk olmak.
    Türk olmak Yunus’u bilmektir, Aşık Veysel’i sevmektir. Mevlana’yı, Hacı Bektaş-ı Veli’yi ve Hoca Yesevî -tek bir satırını okumasa DA yüreğinde taşımaktır.
    Türk olmak, saz çaldığında, ney üflendiğinde, kös dövül düğünde ve kaval çaldığında, yüreğinin derinlerinde bir sızı sezmektir, bir de Yemen Türküsü’nde…
    Hayatın sana verdiklerine ‘Nasip’, vermediklerine ‘Kısmet’ demektir. Her işin ‘Hayırlısına’ inanmaktır ve ağlamamak için çok gülmekten çekinmektir.
    Türk olmak, Asya’da batılı, Avrupa’da doğulu diye tepki görmektir.
    Irk sözünü bilmeden yaşamak, yaradılanı Yaradandan ötürü sevmektir.
    Magazin programları ile dizilerin arasına sıkışsa DA, silkinip üzerindeki ölü toprağını atabilmektir.
    Türk olmak, mahalle maçı için aynı saatte, on kişi buluşamazken, milyon kişinin bir araya gelmesidir.
    Tavla oynarken bile kavga ederken, milyon kişinin kavga etmeden gösteri yapabilmesidir.
    Türk olmak, buhran zamanında Arjantin’de de mağazalar yağmalanırken, daha ağır buhranda sıraya girerek, sorumlusuna en ağır cezayı tek bir cam kırmadan sandıkta kesmektir.
    Türk olmak en zayıf gününde bile dünyaya meydan okumak, en dertli gününde bile her ufunetin bir şafakta biteceğini bilerek tevekkül göstermektir.
    Zor iştir Türk olmak. Türk olmak Anadolu’da her düşen yağmur damlasına hamdetmek, her çıkan başak için şükretmektir.
    Türk olmak, medeniyetler mezarlığı Anadolu’da dik durabilmektir.

  6. Şükrü Tuncel yorum tarihi 3 Haziran, 2009 14:15

    NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE…. Bizde burdayızz

  7. rojhat rojhılat yorum tarihi 7 Haziran, 2009 00:53

    arkadaşlar eğer soykırım varsa katliam varsa sylenecek cümleler hiç bir dilin lügatına girmemiştir bakınız bu gün hangi ırktan olursa olsun eğer katlediliyorsa soykırıma tabii tutuluyorsa yüreğimiz ve duamız onunladır ama unutmayın ben kürdüm ama o kadar öldürüldükki bir güne bir gün türk kardeşlerim meydana çıkıp madem biz et tırnağız neden o insanlar ölüyor demedi çünkü biz aslında sadece lafla et tırnakmışız kürt olduğmuz için linç edildik ne zaman bir insan türk olduğu için g.doğuda linç edildiğini duydunuzmu, ALLAHIN adını ağzınızdan düşürmessiniz bende sizi yani vicdanı olmayan ama ben müslümanım diyen öszde kardeşlerimi allaha havale ediyorum

  8. rojhat rojhılat yorum tarihi 7 Haziran, 2009 00:59

    kendi kavmini başka bir kavimden üstün gören bizden değildir ( hadisi şerif )

    ben sizi kavim kavim renk renk gönderdim birbirinizi tanıyın sevin diye ( ayet ) madem türklük her şeydir ya arap olmak kürd olmak nedir peki

  9. Kürşad yorum tarihi 9 Haziran, 2009 18:20

    sevgili rojhat şu katledilen kürtlerden bir bahsetsene bize_? Yoksa yannıslıkla katledilen pkk lı teröristler diyeceğine katledilen kürtmü dedin_? Ben de bir kürdüm erzincanlıyım dedelerimde buralı. eğer bir gün yolun buraya düşerse kürt ile terörist arasındaki farkı burda daha net anlayabilirsin. Biz kürtüz ama milleyetci birer Türküz. Neden biliyormusun_? Biz Kürt ile terörizm arasındaki farkı biliyoruz, biz kürt ile siyaset arasındaki farkı biliyoruz, biz kendimizi kullandırmıyoruz. İşte biz o yüzden Türk ile et ve tırnak gibiyiz hatta onlardan daha da Türküz! Çünkü bir Türk ün de anlamını biliyoruz. Türk bir ırk değildir. Türk bir milletin adıdır. Beraber yaşayan, aynı amacı güden, aynı ülküde ilerleyen insanların birliğidir Türklük! Bu 30bin sene evvelde böyleydi şimdide böyle. Eğer sende bir gün Kürt ü, Türkü ve Terörün ne olduğunu anlarsan o zaman sende Türkiyede uygulanan kanlı siyaset ile ilgili bilgi sahibi olurdun. Ama şu an seni dah ahenüz bu seviyede görmüyorum. Daha en başta Türkiyedeki ekonomik, sosyal ve siyasal olaylarla ilgili bilgin yok. Bunları anladığın zaman kimin kimi öldürdüğünü, kimin kime hangi tarihte neler yaptığını, kimin kimin kuklası olduğunu, bu ülkenin hangi amaçlar için bölünmeye çalışıldığını, Kürtlerin aslında ilerdeki akibetlerinin ne olacağını dah aiyi anlarsın. Şu an gördüğüm kadarıyla herşeye çok somut bakıyorsun.

  10. osman onuktav yorum tarihi 30 Temmuz, 2009 06:06

    TÜRK OLDUĞUNU VE TÜRK MİLLETİNİN YERYÜZÜNDEKİ EN ASİL MİLLET OLDUĞUNU BÜTÜN GENLERİNDE HİSSDENLERİN GRUBUDUR.

    ********************

    …DEVŞİRMELER
    …DÖNMELER
    …SONRADAN OLMALAR
    …AMAcILAR
    …FAKATCILAR
    …NEMELAZIMCILAR
    …TÜRK DEĞİLİM, TÜRKİYELİYİMCİLER
    …YALAKALAR
    …SOYUNDA BOZUKLUK OLANLAR…

    kesinlikle bu gruba üye olamazlarrrrrrrrrrr

    HEDEFİMİZ SAYI İLE DEĞİL ASALET İLE ÖLÇÜLECEKTİR,
    HEDEF KIZILELMADIR….

  11. garmony yorum tarihi 29 Ağustos, 2009 10:14

    Kürşad yorum tarihi 9 Haziran, 2009 18:20 sevgili rojhat şu katledilen kürtlerden bir bahsetsene bize_? Yoksa yannıslıkla katledilen pkk lı teröristler diyeceğine katledilen kürtmü dedin_? Ben de bir kürdüm erzincanlıyım dedelerimde buralı. eğer bir gün yolun buraya düşerse kürt ile terörist arasındaki farkı burda daha net anlayabilirsin. Biz kürtüz ama milleyetci birer Türküz. Neden biliyormusun_? Biz Kürt ile terörizm arasındaki farkı biliyoruz, biz kürt ile siyaset arasındaki farkı biliyoruz, biz kendimizi kullandırmıyoruz. İşte biz o yüzden Türk ile et ve tırnak gibiyiz hatta onlardan daha da Türküz! Çünkü bir Türk ün de anlamını biliyoruz. Türk bir ırk değildir. Türk bir milletin adıdır. Beraber yaşayan, aynı amacı güden, aynı ülküde ilerleyen insanların birliğidir Türklük! Bu 30bin sene evvelde böyleydi şimdide böyle. Eğer sende bir gün Kürt ü, Türkü ve Terörün ne olduğunu anlarsan o zaman sende Türkiyede uygulanan kanlı siyaset ile ilgili bilgi sahibi olurdun. Ama şu an seni dah ahenüz bu seviyede görmüyorum. Daha en başta Türkiyedeki ekonomik, sosyal ve siyasal olaylarla ilgili bilgin yok. Bunları anladığın zaman kimin kimi öldürdüğünü, kimin kime hangi tarihte neler yaptığını, kimin kimin kuklası olduğunu, bu ülkenin hangi amaçlar için bölünmeye çalışıldığını, Kürtlerin aslında ilerdeki akibetlerinin ne olacağını dah aiyi anlarsın. Şu an gördüğüm kadarıyla herşeye çok somut bakıyorsun.
    KURSAT BUDA SENIN KAPAGIN
    TÜRK OLDUĞUNU VE TÜRK MİLLETİNİN YERYÜZÜNDEKİ EN ASİL MİLLET OLDUĞUNU BÜTÜN GENLERİNDE HİSSDENLERİN GRUBUDUR.

    ********************

    …DEVŞİRMELER
    …DÖNMELER
    …SONRADAN OLMALAR
    …AMAcILAR
    …FAKATCILAR
    …NEMELAZIMCILAR
    …TÜRK DEĞİLİM, TÜRKİYELİYİMCİLER
    …YALAKALAR
    …SOYUNDA BOZUKLUK OLANLAR…

    kesinlikle bu gruba üye olamazlarrrrrrrrrrr

    HEDEFİMİZ SAYI İLE DEĞİL ASALET İLE ÖLÇÜLECEKTİR,
    HEDEF KIZILELMADIR….

  12. OSMAN ONUKTAV yorum tarihi 18 Eylül, 2009 22:56

    Vatan
    Bir ülke ki camiinde Türkçe ezan okunur,
    Köylü anlar manasını namazdaki duânın…
    Bir ülke ki mektebinde Türkçe Kur’ân okunur.
    Küçük büyük herkes bilir buyruğunu Hüdâ’nın.
    Ey Türkoğlu, işte senin orasıdır vatanın!

    Bir ülke ki toprağında başka ilin gözü yok,
    Her ferdinde mefkure bir lisan âdet, din birdir.
    Meb’üsânı temiz, orda Boşolar’ın sözü yok,
    Hududunda evlatları seve seve can verir;
    Ey Türkoğlu, işte senin orasıdır vatanın!

    Bir ülke ki çarşısında dönen bütün sermaye,
    San’atına yol gösteren ilimle fen Türk’ündür;
    Her fertleri birbirini daim eder himaye;
    Tersaneler, fabrikalar, vapur, tren Türk’ündür,
    Ey Türkoğlu, işte senin orasıdır vatanın!

  13. OSMAN ONUKTAV yorum tarihi 18 Eylül, 2009 22:58

    Tayyip Bey…

    Beraber yürüdük biz bu yollarda.
    Yağmur yağacak diye
    Evden çıkmayın dedik.
    Başbakan olmuş gerçek halk çocuğu,
    Helikopterde.
    Tayyip Bey…

    Beraber ıslandık bu yağmurda.
    Halk ölüsüne sarıldı yatıyor çamurda!
    Helikoptere bindi geziyor havada.
    Derenin intikamı acıdır.
    Diye nutuk atıyor.
    Tayyip Bey…

    Beraber yürüdük biz bu yollarda.
    sen helikopterdesin,
    Biz ise çamurda!
    halk boğulmuş,
    Cesedi yatıyor sel suyunda.
    Tayyip Bey…

    Beraber ıslandık bu yağmurda
    Dere intikam alacak!
    Acaba kimden alacak?
    Tayyip Bey…

  14. OSMAN ONUKTAV yorum tarihi 18 Eylül, 2009 23:01

    KÜRD’E FIRSAT VERME YARAB,
    DEHRE SULTAN OLMA’SIN,
    AYAĞI’NI ÇARIK SIKSIN,
    GÖNLÜ HUZUR BULMA’SIN.

    Muş’ta yaptırdığı çeşmenin Safevileri destekleyen bir Kürt aşireti tarafından tahrip edilmesi üzerine alttaki şiiri kaleme almıştır

    Ol bu çeşmeden gavur içsin

    Rum içsin

    Kürde nasip olmasın

    yavuz sultan selimin duası

    Vasiyetim oldur kim,

    Kürd bin kere yalvarsın.

    İnanma, kanma.

    Yakana bit, kapına Kürd dadandırma

  15. esraünal yorum tarihi 15 Ekim, 2009 20:26

    ben türkiyeliyim.ama ırım cerkes.ve gurur duyuyorum.aslımı inkar neden edeyim.türk ırkından degilim.evet türk olmakta sereftir.insan olamak sereftir.alman olmak ingiliz olmak.kürt olmak arap olmakda seeftir.ama insan olarak serefliysen.gururluysan.hırsız degilsen.dürüstsen.utanman varsa.insanları yargılamıyorsan.o su bu diye ayırmıyorsan.evet kürtler öldürüldü.bilincli olarak öldürüldü.teröristler degil.gercek halk öldürüldü.köyler bosaltıldı.bok yedirildi.bunların hepsi yapıldı.inkar gercekleri degiştirmez.

  16. osman ONUKTAV yorum tarihi 3 Ocak, 2010 04:09

    ALLAH’IM KURANIM DEVLETİM MİLLETİM DİNİM KISACA DAVAM İÇİN KAN AKITMAM GEREKİRSE DÜNYANIN ŞAH DAMARINI KESERİM…..

  17. Mustafa SERTDEMIR yorum tarihi 23 Nisan, 2010 17:48

    VATANA KAN GEREKIYORSA DUNYANIN SAH DAMARINI KESERIM

    KITABIMIZ KURAN YOLUMUZ TURAN

  18. hülagü yorum tarihi 26 Eylül, 2010 02:41

    Biz burdayız hocam satılmadık bir Türk cihana bedeldir.

    NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE

Yorum yap