54) “ÖZÜR DİLEMİYORUM” KAMPANYASI

Yayin Tarihi 17 Aralık, 2008 
Kategori SİYASİ

image002.gif

image0012.gif

OZUR DILEMIYORUM !!!

http://www.ozurdilemiyorum.net/  

image002.gif

http://www.ozurdilemiyorum.net/  

 

Paylaş:

Yorumlar

“54) “ÖZÜR DİLEMİYORUM” KAMPANYASI” yazisina 68 Yorum yapilmis

  1. yavuz kurt yorum tarihi 17 Aralık, 2008 03:44

    ilk önce gelsinler bir yüzleşsinler bakalım kim kimden özür dileyecek tarih burada

  2. seyyit battal yorum tarihi 17 Aralık, 2008 06:07

    Milletin onuruyla oynamaya kimsenin hakkı yoktur, milletin adına özür dilemeye kalkan soysuzlar kimler, bu kanı bozuklar kendi adlarına özür dilesin. Vatanını, Milletini satan bu sütü bozukların bü ülkede yaşama hakkı dahi yoktur.

  3. Ertuğrul Kapusuzoğlu yorum tarihi 17 Aralık, 2008 10:33

    Bazı küçük şeyler vardır.
    Pek ciddiye alınmazlar….
    Oysa, büyük ırmaklar, küçük küçük derelerin birleşmesiyle oluşur.
    Bu da böyle bir kampanya.

    Def-i hacete bulanmış özürcü diyor ki; “Bizde özür dileme kültürü yoktur.”
    Hemen saldırıya geçilir.
    “Seni gidi soyu bozuk” dediğimi duysa hemen göstercektir; “Bak bak bak, demedim mi hemen saldırıya geçiyor.”
    Zavallı mahluk.
    Senin bilgisiz olduğunu düşünemiyorum.
    Titrine bakılırsa, semerinin üzerinde epeyce kitap var.
    Sen cahil değilsin, bal gibi de hainsin.
    Tam onun, Gençliği Hitabede dediği türden bir hain.
    Ey içi dışı defi hacete bulanmış!
    Sen Türk adına özür dileyemezsin.
    Çünkü siz, sizin tabirinizle “Hepiniz Ermenisiniz!”
    Siz; “Hepimiz Ermeniyiz!” dediğinizde, Türk halkının tabii bir sevki tabisiyle el çırpmıştım; “Tabiy ki tabiy ki tabiy ki!”
    Türk halkı nasıl “Ermeni” der bilir misiniz?
    Bilmezsiniz.
    Onun “Ulan Ermeni!” deyişini bir görseniz, “Hepimiz Ermeniyiz!” demezsiniz.
    Türk halkı size; “Bunlar aptal” der.
    Aptal olmasalar; “Hepimiz Ermeniyiz” derler mi?
    Siz, Türk halkının o dediği “Ulan Ermenisiniz”
    Bendeniz, “Ulan” ı atıyor bağırıyorum.
    “Ermenileeeer!”
    Muhakkak sizin babanız da Ermeni olmalıydı ki sizi peydahladı.
    Yoksa, siz gibi acayip tür nerden ve kimden peydah olur.
    Aslında pek Ermenistana gitseniz daha iyi olur.
    Siz gibilerin Türklerin arasında yaşaması işkence olmalı.
    Hadi bizden ruhsat, gidin.
    Ermeniler, Ermenistan’a!
    Hadi pışt pışt, pışt pışt.

  4. Halil ÇOLAK yorum tarihi 17 Aralık, 2008 13:02

    BENİM MİLLETİMİ YAKIP YIKANDAN
    KAHPECE VATAN EVLADINI VURANDAN
    EVLERE DOLDURUP DİRİDİRİ YAKANDAN
    BEN KAHPELERDEN ÖZÜR DİLEMİYORUM

    BEN TÜRK OĞLU TÜRK HEMDE DADAŞIM
    BENİM O KAHPELERLE BİTMEMİŞ HESABIM
    YAKINDIR KAHPELERDEN ALACAĞIM İNTİKAMIM
    BEN KAHPELERDEN ÖZÜR DİLEMİYORUM

    UNUTMADIM ANA KARNINDA SUNGULENMİŞ BEBEĞİ
    UNUTMADIM ERZURUMDAKI YANIK DERE ŞEHİTLİĞİ
    UNUTMADIM ALACA KÖĞÜNDEKİ ALÇAK KATLİYAMI
    BEN ÖZÜR DİLEMİYORUM G….s…d..DİLEMİYORUM

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE O YOLDA GİDENE

  5. Bilge Karahan Drahor yorum tarihi 17 Aralık, 2008 14:33

    AYSE KULIN yazmis:

    “Benim ozur dileme listemde, sartsiz ve oncelikli olarak Hirant Dink’in ailesi ve cemaati, oldurulen papazlarin aileleri ve cemaatleri, tore cinayetine kurban edilen yuzlerce genç kadin, okuma hakki ellerinden alinan on binlerce kiz çocugu, Sivas’da yakilan aydinlar, bir turlu ibadet haklarina kavusamayan Aleviler, dillerini hâlâ serbestçe kullanamayan, kulturel haklarina sahip olamayan Kurtler, yerlerinden edilmis Suryaniler, ayirimciliga ugramis on binlerce vatandasim, dusunce suçundan yillarca hapis yatmis yazarim, çizerim, dusunurum var. Bu yukarda saydigim suçlarin hepsi benim yasam surecimde islendigi için, hepsinden ben de sorumluyum. Bu suçlari isleyen ya da bu isleri duzeltemeyen hukumetlere benim yasamim boyunca oy verildi. Vebali boynumdadir. Yukarda saydiklarimdan ve aceleden yazmayi unuttugum daha nice suçtan sorumluyum. Utanç içindeyim.
    Huzurlarinda yerlere kapanarak ozur diliyorum.
    1915 Yilinda benim annem dahi henuz dogmamisti.
    Olsun, Ermeniler’den yine ozur dileyebilirim ama bir sartla:
    Ermeniler de, 1960’li yillarda oldurmeye basladiklari Turk diplomatlari, bu kisilerin olen delikanli ogullari, esleri, gencecik soforleri ve korumalari için
    Ve
    1915 olaylarinda camilere doldurarak yaktiklari, kafalarini kestikleri Musluman Turkler ve Kurtler için ozur dilerlerse
    Ve
    Balkan Savasi sonrasinda, Balkanlarda katledilen yuz binlerce Osmanli için Sirplar, Hirvatlar, Bulgarlar ve Yunanlilar;
    Kafkaslardaki surgun ve techirlerde mezalime maruz kalan, can veren Kafkasya halki, Çerkesler ve Kirim Turkleri için de Ruslar ozur dilerlerse, ben de Ermenilerden ozur dilerim. Ben, Bosna’da katliama ugramis goçmen bir ailenin evladi olarak yuregimde hiçbir halk için bir damla kin tasimadim ve ozur talep etmedim, savasin ve politikanin acimasiz oldugunu hep bildim. Ermenilerden ozur’u ancak karsilikli ozurleseceksek dilemeye hazirim. Çunku, 1915 olaylari, Amerika’nin Irak çikartmasi degildir. 1915’de tek tarafli suç yoktur.

  6. VURAL TURAN yorum tarihi 17 Aralık, 2008 16:48

    ONLARIN TAMAMI MİLLETİMDEN ÖZÜR DİLEYECEK. KALLEŞLİKLERİNİ İTİRAF EDECEKLER. BEN BİR YÜZ YIL DÜŞÜNECEĞİM. BELKİ SONRA AFEDERİM.

  7. serkan demir yorum tarihi 17 Aralık, 2008 21:48

    http://www.bizdenozurdileyin.com/

    lütfen destek olun

  8. sevgi ödlek yorum tarihi 18 Aralık, 2008 02:15

    DEMEKKİ;BU BİRKAC KİSİ!
    *ERMENİLERİ YOK ETMİSLER!
    -PEKİ SİMDİ NEDEN ÖZÜR DİLİYORLAR?==!
    *TÜRKİYE DÜNYANIN HİCBİR ÜLKESİNE HİCBİR ZARAR VERMEMİSTİR***************AMA;
    *TÜRKLER VE MÜSLÜMANLAR,CESİTLİ ÜLKELER TARAFINDAN;(
    KATLEDİLMİSLERDİR.
    SİMDİ;TÜM DÜNYA ÜLKELER;KİM KUSURLUYSA!ki bizler biliyoruz.TARİHİMİZDEDE YAZIYOR.OKUSUNLAR! VEE
    ***DERHAL!TÜRKİYEDEN,TÜRKLERDEN+MÜSLÜMANLARDAN **YAKALARIMIZDAN İGRENC ELLERİNİ CEKSİNLER;(!!!!***

  9. Bayhan BÜYÜKSUNGUR yorum tarihi 18 Aralık, 2008 12:55

    EBESİ DEDESİ ERMENİ KÖKENLİ OLAN VE KENDİNİ AYDIN SANAN ÖRÜMCEK KAFALI GERİ ZEKALILARIN BAŞLATTIĞI BİR ŞEYDİR KÂLE ALMAYA DEĞMEZ.HALK ARASINDA KULLANILAN GÜZEL BİR DEĞİM VARDIR.”İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜ” BAŞKA BİR ŞEYDEMEYE GEREK YOK…………………………………

  10. mehmet ek yorum tarihi 18 Aralık, 2008 13:27

    satılmiş kalemler,yazık size.bu topraklarda yaşayan,bu ülkenin tüm nimetlerinden azgınlar gibi faydalanan bu ülkeye küfreddikçe cepleri dolan,ödül alan,kin kusan,kendini aydın sanan,kendince aydın karanlık kafalar.sizler bu büyük milletin ,degil aydınları,uşakları olamazsınız.sizler ancak özür dilediginiz KANLI KATİLLERİN aydınları olabilirsiniz.

  11. meftune yılmaz yorum tarihi 18 Aralık, 2008 14:17

    BEN ASLA ÖZÜR DİLEMİYORUM O AYDINLAR KENDİNİ NE SANIYOR…. HANGİ PSİKOLOJİYLE ÖZÜR DİLİYOR O AYDINLAR ERMENİ Mİ ACABA ŞÜPHE EDERİM… BU VATAN KOLAY ALINMADI DEDELERİMİZ ŞEHİT OLDU VERİRMİYİZ BE BU ÜLKEYİ… KARIŞTIRMAYIN VATANI…O ERMENİLER BENDEN ÖZÜR DİLESİN AZERİ KARDEŞLERİMİZDEN ÖZÜR DİLESİN… FAZLA DETAYI GİRMEYİM KENDİMİ TUTAMICAM SAYACAM…

  12. Serdar Orhaner yorum tarihi 18 Aralık, 2008 18:48

    Yeniden Ergenekon’un başlattığı bu kampanyaya canı gönülden katılıyorum.Ancak”özür dilemiyorum” şeklinde bir kampanya,biraz hatalı olmuş.Sanki yapılan bir hata var, birileri özür dilerken,bizlerde özür dilemiyoruz,gibi bir durum sözkunusu oluyor.Oysa “Ermeniler bizden özür dilesin” ya da “Türkler özür dileyecek bir suç işlemedi” ya da “Tarih Türklere şahittir”veya “Ermenilerin yalanını kınıyoruz” gibi bir kampanya olabilirdi.
    Vatan hainlerinin kampanyasına yuh olsun diyoruz,ama şu Ermenilerin turist olarak ülkemize gelmeleri için herşey %50 indirimli “hükümet kampanyamıza” ne demeli acaba? Bunlar bizi kahrediyor.Siz ne dersiniz?
    SERDAR ORHANER

  13. oğuzhan oğuz TÜRKMENSOY yorum tarihi 18 Aralık, 2008 20:01

    “GEÇMİŞTE İNGİLİZLERİN,FRANSIZLARIN,RUSLARIN,ALMANLARIN ŞU TOPRAKLAR ÜZERİNDE OYNADIKLARI ROL NEYSE,BUGÜN AYNEN TEKRARLANIYOR.GEÇMİŞTE ERMENİ HALKI ONLARA GÜVENDİ,KENDİLERİNİ OSMANLI’NIN ZULMÜNDEN

    “GEÇMİŞTE İNGİLİZLERİN,FRANSIZLARIN,RUSLARIN,ALMANLARIN ŞU TOPRAKLAR ÜZERİNDE OYNADIKLARI ROL NEYSE,BUGÜN AYNEN TEKRARLANIYOR.GEÇMİŞTE ERMENİ HALKI ONLARA GÜVENDİ,KENDİLERİNİ OSMANLININ ZULMÜNDEN(!) KURTARACAK SANDI.AMA YANILDILAR.ÇÜNKÜ ONLAR GELDİLER,KENDİ İŞLERİNİ ,KENDİ HESAPLARINI YAPTILAR.ÇEKİLİP GİTTİLER VE BURADA KARDEŞİ KARDEŞLE KAN İÇERİSİNDE BIRAKTILAR.VE BUGÜN KÜRTLERİN YAŞADIĞI AYNI ŞEY…”
    ERMENİ GAZETECİ HRANK DİNK,ÖLMEDEN KISA SÜRE ÖNCE,15 NİSAN 2006 TARİHİNDE MALATYALI İŞADAMLARI DERNEĞİNDE YAPTIĞI KONUŞMADAN ALINMIŞTIR.
    (MELİH AŞIK,MİLLİYET GAZETESİ,AÇIK PENCERE KÖŞESİ)
    EY AYDIN GEÇİNEN,GAFLET ,DALALET VE HATTA HIYANET İÇİNDEKİ ZAVALLILAR.YARANDINIZ MI ŞİMDİBİRİLERİNE?HADİ YİNE İYİSİNİZ,NOBEL ÖDÜLÜ SİZLERİ BEKLİYOR.SİZLER ÖNCE BU MİLLETTEN ÖZÜR DİLEYİN.MİLLETİN VERDİĞİ VERGİLERLE,DOLGUN MAAŞLARINIZ,HARCIRAHLARINIZ,DÖNER SERMAYELERİNİZLE MİLYARLARI GÖTÜRÜRKEN,HİÇ Mİ UTANMIYORSUNUZ?BU MİLLET,DİŞİNDEN, TIRNAĞINDAN
    KESİP ,SİZLERİ BU YERLERE GETİRDİYSE,BİRAZ UTANIN, UTANIN DA BU ASİL MİLLETE NANKÖRLÜK ETMEYİN.ERİVAN’DAN VE DİASPORA’DAN GELECEK DOLARLARINIZI DA ERMENİSTAN’DA VEYA A.B.D.’DE RAHAT RAHAT HARCAYIN.HADİ, İYİSİNİZ, İYİSİNİZ.ORHAN PAMUK DA BÖYLE YARANDI O ÇEVRELERE….

  14. kader hukanoğlu yorum tarihi 18 Aralık, 2008 22:07

    ermenilerden özür dileyecekmişiz olduu asıl onların bizden özür dilemeleri lazım ama biz o kadar asil bir milletiz ki onların özürünü kabul etmeyiz zaten onlardan özür dileyen bizden deildir onlar gibi aşagılardadır onlar gibi sewiyesi düşüktür biz onların hayal bile edemeyecegi bir yerdeyiz ermenilerde kimmiş yaa edepleriyle otursunlarr bi sinirimizi bozarlarsa ne olacagını onlar bile tahmin edemezlerr özür diliyorum diyeninde CANI CEHENNEME

  15. esra bayrak yorum tarihi 18 Aralık, 2008 22:07

    Bu kadar sapkınlıkta olmaz artık hani türkiyede pkk yı yok etme diye bi çabalama var peki içimizdeki pkk yı kim yok edecek bizi birbirimize düşürüp ortalığı karıştırmak isteyenler ne olacak ermenilerden özür dileyenler hangi akla hizmet bu işi yapıyolar ermenistan daha kendi tarihini aydınlatmamışken türklere iftira atacak gücü nereden buluyor ve içimizdeki bazı aydın geçinenler bunu destekliyo türkiye nin büyümesini istemeyenlerin yaptığı ufak çaplı ama etkisi büyük bi çabalama bu sadece ben kendi adıma ermenilerden özür dileyen kesimden utanıyor ve atalarımıza saygısızlık yapan bu kesimi kınıyor, herkeside kınamaya davet ediyorum…Onlar şunu unutmasın ki şu anda konuşma hakkına sahipseler bunu atalarının döktüğü verdiği kan sayesinde olduğunu unutmasınlar!

  16. kemal kaya yorum tarihi 18 Aralık, 2008 22:58

    her eline kalem alan aydın degildir.bu hareketlerinin altında yatan vatan hainligidir.her şehit verirken ,mecliste pkk yandaşları varken ermeni pisliklerinin su yoluna çanak tutuyorlar.aydın denen bu zavallı grup ya bu ülkeyi sevsinler ya da terketsinler.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

  17. oğuzhan oğuz TÜRKMENSOY yorum tarihi 18 Aralık, 2008 23:29

    BEN,ÖZÜR DİLEMİYORUM D E Ğ İ L,,,,,A S L A ÖZÜR DİLEMİYORUM.”HEPİMİZ ERMENİYİZ”DİYENLERE DE ÖZÜR DİLEDİKLERİ İÇİN HİÇ ÇOK GÖRMÜYORUM.LÜTFEN KİMSE DE ÇOK GÖRMESİN.BIRAKIN,ERMENİLER ERMENİLERDEN ÖZÜR DİLESİN.BİZ DE KİMİN NE B…k OLDUĞUNU ÖĞRENMİŞ OLALIM BÖYLELİKLE…..

  18. berkay yorum tarihi 18 Aralık, 2008 23:40

    milletle oynamaya kimsenin hakkı yoktur hemen bu linki silmenizi istiyorum..

  19. İbrahim ÖZKUL yorum tarihi 19 Aralık, 2008 00:55

    Tarihte Türk Milleti hiçbir zaman özür dilenecek birşey yapmamıştır.Ben bir subayım ve ÖNDERİMİZİN içimizdeki gaflet,dalalet ve hatta hıyanet içindekileri yıllar öncesinden söylemesine rağmen;Aziz milletimin buna bir türlü uyanamamasına isyan ediyorum!AMA GECENİN EN KARANLIK SAATLERİ AYDINLIĞIN EN YAKIN OLDUĞU SAATLERDİR!BU SÖZDE AYDINLARA RAĞMEN BU MİLLET YİNE ÖZÜNE DÖNECEKTİR.İNANMAK İSTİYORUM!!!

  20. Gafur KABAKCIOĞLU yorum tarihi 19 Aralık, 2008 02:11

    NİÇİN ÖZÜR;BENİM HALKIMI KETİKLERİ İÇİNMİ BENİM İNSANLARIMI CAMİLERE DOLDURUP YAKTIKLARI İÇİNMİTOPLU MEZARLARA CANLI CANLI GÖMDÜKLERİ İÇİNMİ DİPLOMATLARIMI KALLEŞÇE PUSULARDA VURDIKLARI İÇİNMİ,HOCALI KATLİAMI İÇİNMİ KİMİN ÖZÜR DİLEMESİ GEREKTİĞİNİ TARİH SÖYLÜYOR AMA BU KUTSAL TOPRAKLARIN ÜZERİNDE MALESEF HAYİNLERDE YAŞIYOR
    ONLAR BU VATANIN EVLETLARINDAN ÖZÜR DİLESİNLER HEMDE YÜZBİNLERCE DEFA

  21. leyla harika yorum tarihi 19 Aralık, 2008 14:57

    ermeniler yıllarca bu tqpraklardaözgürlüklerini yaşadılar.bizler onların en kötü zamanlarında kendilerine yardımcı olduk.onlar Türk halkının kadınına kızına yan gözle baktılar.Onlar ki türk analarının çocuklarını dere kenarlarında bırakıp kaçmalarına neden oldular.Türk milletine bu topraklarda oldukları sürece işkence ettiler. KESİNLİKLE ÖZÜR DİLEMİYORUZ.ÖZÜR DİLEYENLER DE BİZDEN DEĞİLDİR.TARİH TKERRÜRDEN İBARETTİR.BİZLER TARİHİMİZİ UNUTMADIK.BİZLER KURTULUŞ SAVAŞINDA KADIN HALİNE BAKMADAN MEHMETÇİĞE cephane taşıyan NENEHATUN’UN torunlarıyız, geleceğinde nene hatunlarıyız.
    bizler onlara özür dilemeye kesinlikle karşıyız.bu kampanyaya katılan herkesekarşıyız.

  22. leyla harika yorum tarihi 19 Aralık, 2008 15:28

    bizlere işkence çektirenler onlar.Bizler insanlığa saygı duyduğumuz için onlara vatan toprağımızın kapılarını açtık.Onlar ise mezalimle karşılık verdiler.onlar ki anne karnında ki bebeği süngülemiş insanlardır.bu vahşet onlara aittir.Onlardan özür dileyenler bu ülkedeki halkın sırtından geçindiklerini unutmasınlar.Soykırım diye bir şey yoktur,sadece sözde bir iddiadır.Osmanlı çok uluslu bir imparatorluktu,buna rağmen tüm bu uluslar özgürce dinleriniyaşayıp,dillerini konuştular.böyle bir imparatorluktan böyle bir soykırım beklenmesi imkansızdır.böyle bir şey kesinlikle kabul edilemez.bunu kabul edenlerde Türklüğü bilmiyor demektir.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

  23. sevgi ödlek yorum tarihi 19 Aralık, 2008 15:49

    yöneten diye basa gecenlerde görüldügü gibi!gayet net,acık!sasırtıcı!ANLASILAN O ki;tamamen soldan ileri* bir görüse? hizmet veriyorlar!
    bu DİN KONUSUNU ASLA ÖENMSEMEDİKLERİNİN BİR GÖSTERGESİ oldugundan?dinimize,milliyetimize karsı suc isleyenlerin, ÖZÜR DİLEMEKTEN DE ÖTE,ÜLKE HALKINA ACIKLAMADA BULUNMALARI GEREKMEZMİ?
    -aksi takdirde BU yapılanlar,davranıslar!dıslamalar! insan haklarına sikayet konusu degilmidir?
    *bu cok bastan belliydi;( NASIL BÖYLE CİZGİ DISI DAVRANABİLİYORLAR?ERMENİLER/KÜRTLER?İN VATANI ERMENİSTAN DEGİLMİ?YETMİYORMU?
    –İNSAN HAKLARINA SİKAYET ETMEK İCİN,BİR LİNK ACILMALI.

  24. İSMAİL YILDIZ yorum tarihi 19 Aralık, 2008 18:01

    ERMENİLERDE ÖZÜR DİLEMİYOR VE DE ÖZÜR BEKLİYORUZ ÇÜNKÜ BİZ TÜRKLER SEVİYELİ İNSANLAR OLARAK SEVİYESİZ(ERMENİ)LERDE ÖZÜR DİLEMEM. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE…

  25. MEHMET YILDIZ yorum tarihi 19 Aralık, 2008 18:13

    ERMENİLERDE ÖZÜR DİLEYECEK KADAR DÜŞMEDİM. BEN BİR TÜRK OLARAK BANA VE ÖNDERİMİZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKE HAKARETTE BULUNAN BİR MİLLETE ÖZÜR DİLEYECEK KADAR SEVİYESİZ DEĞİLİM.TÜRK OLMAKTAN GURUR DUYUYORUM. 44 MALATYA

  26. bülent kara yorum tarihi 19 Aralık, 2008 18:23

    niçin özür dileyelim ermenilerden ecdadımız ne yapmışsa arkasındayız ecdadımızla gurur duyuyorum

  27. Salih İnalbars yorum tarihi 19 Aralık, 2008 19:51

    Ermeniler,Kahrmanmaraşın Süleymanlı köyünde tüm müslümım diyenleri boğazlıyarak sarp ve korkunç kayalıklardan aşağı atıp,öldürerek soykırım yapmışlardır.Bu yapılandan sadece bir tanesi ama en acısı.Ermeniler tümü gelse özür dilese bu acı unutulmaz.yinede özür bekliyoruz.

  28. Hakkı Doğan yorum tarihi 19 Aralık, 2008 21:18

    Hocalıyı unutma,büyükelçilerimizi unutma PKK içinmdeki ermenileri unutma Talat paşayı unutma

  29. emre inan yorum tarihi 20 Aralık, 2008 00:10

    ben tarıhını bilen bi türk genciyim ve kesinlikle ÖZÜR DİLEMİYORUM.bu ne demek böle neyin peşindeler bu insanlar

  30. AHMET ÇELİK yorum tarihi 20 Aralık, 2008 14:11

    BİR MİLLETİN ÖZÜR DİLEMESİ İÇİN KABAHAT İŞLEMESİ GERİKİR KALDIKİ BÖYLE BİŞEY OLSAYDI ONLARIN SOYU KALMAZDI.AMA ONLARIN TÜRK MİLLETİNE YAPTIĞI ZÜLMÜ HERKES ÇOK İYİ BİLİYOR ÖZELLİKLEDE ERMENİLER…

  31. süreyya sezgek yorum tarihi 20 Aralık, 2008 14:59

    bu soysuzların yaptıkları benim şehidime benim bayrağıma ve vatanıma ihanettir.bu tür insanların çıkabileceğini büyük önder Atatürk’ün nutkunda çok net anlatmıştır. zaman,zaman hıyanet ve delalet içinde olanlar olacaktır diyor,sanırım bu hainlerden bahsediyor.yazıklar olsun bu satılmışlara.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE……

  32. Mustafa SIMSIKI yorum tarihi 20 Aralık, 2008 15:54

    Kendine aydın diyen modern çağın cahil soytarıları ermeni köpeklerinden değil ATALARINIZDAN ÖZÜRDİLEYİN!

    Ermeni soykırımı diye birşey olmadı. Ama olmasını bu kadar çok istiyorsanız soyunuzu sopunuzu kuruturuz. Biz Türkler değil özürdilemek, kimsenin karşısında diz çökmeyiz! Ancak kendine ermeni diyen rezil kanı ve cinsi bozuk kırma bir toplumu dize getirmeyide biliriz. Avrupa ve Amerikaya yalakalık yaparak sırtını dayamayla bize sözde bu soykırımı kabul ettiremezsiniz o sevr antlaşmasınıda kabul ettiremezsiniz. Yüzleşmeye cesaretiniz varsa sizinle her alanda yüzleşir a… b… o zaman belki o kanı ve cinsi bozuk toplumunuz biraz insan kılığına bürünebilir.
    Saygılarımla.

    “Ne mutlu Türküm diyene.”
    “Muhtaç olduğun kudret damarlarında ki asil kanda mevcuttur.”

    (Aramızda gazeteci veya köşe yazarı olan saygı değer abilerim veya ablalarım varsa bu yazımı kullanabilirler.)
    Ad, Soyad: Mustafa SIMSIKI
    Meslek: Öğrenci
    Yaş: 20

  33. ismail sulukan yorum tarihi 20 Aralık, 2008 16:17

    özür dileme kampanyasına katılıp özür diliyorum diyenlerin geçmişlerini araştırmamızlazım milli mücadele yılarında mutlaka yakın bir temasları olmuştur kanatimce ermenistan bunları vatandaşlık vermeli biz bu hainlerle yaşamak istemiyoruz

  34. veysel hasbaş yorum tarihi 20 Aralık, 2008 17:08

    yüce Türk milletinin tarihinde hiç bir olay yoktur ki özür dilemesini gerektirsin.asıl özür dilemesi gerekenler emperyalist haçlılar ve onun taşeronlarıdır.özür dileyenlerin kanından şüphe ediyorum.kampanyanızı sonuna kadar destekliyorum.

  35. Serdar Bayram yorum tarihi 20 Aralık, 2008 17:27

    Ben Serdar Bayram olarak bu imza kampanyasina katilan hainlere ( Soykirim yaptigimizi iddia eden kampanya´ya )

    onlardan utandigimi söylemek istiyorum.

    Bize kafatasci fasist falan diyenlere: Biz ALLAH yolunda Müslüman ATATÜRK yolunda Milliyetci Türk Oglu Türk´üz.

    Evet dinimiz Islam Türk Oglu Türk´üz.

    Allah birdir sani büyüktür-

    Dinimiz Islam´dir adimiz Türk.Bu böyle biline.

    Biz birsey yokken bir sivri sinegi bile incitmeyiz.

    Biz Insani Yaratan´dan ötürü severiz bizim icin hangi millet olursa olsun Insan Insan´dir hicbir fark yok.

    Ama bize Anadolu´da Dogu Türkistan´da Güney Azerbaycan´da Rusya´da Balkanlar´da Amerika´da vs…

    Zulüm,Isgence ve Soykirim yapanlar veya yapmis olanlar sonrada nasil oluyorsa sanki biz Soykirimi yapmisiz gibi göstermek istiyorlar.

    Bu Ermeni meselesi de öyle Dogu Türkistan´da Cin,Güney Azerbaycan´da Iran,Orta Asya´da Rus,Balkanlar´da Yunan-Rum-Bulgar..vs..(Bulgaristan,Romanya,Kosova, Makedonya,Yunanistan (Batı Trakya),Arnavutluk,Bosna)…vs.

    Amerikada Batililar,Anadolu´da Ermeniler.

    Azerbaycan´da Soykirim Anadolu´da Soykirim yapan Ermeniler´dir,bizim Toprak bütünlügümüzü tanimayan ve Topraklarimizi isgal altinda tutan/

    (Karabag/Hocali-Azerbaycan)

    Ermeniler´dir biz degiliz Özürdileyecek olanlar Ermeniler´dir bizim daha yeni Diplomatlarimizi katleden,Atamiza söven sarkilar yayinlayan,Türk Düsmanligi yapan Ermeniler´dir.

    Daha yeni Türk ve Azeri Bayraklarini cigneyen ve yakan Ermeniler´dir ve bizi Osmanliyi arkadan vuran da Ermeniler´dir.

    Selcuklu zamaninda kimsenin kabul etmedigi Ermenileri Vatanina kabul eti sonrada Osmanli zamaninda bunlara Devlet kurma izni verdi dünya´nin bütünü bunlari kovar bunlara söverken biz sahip ciktik,herhalde hatamiz burada,böyle düsünmek istemiyoruz güzel anilarimizda var Ermenilerin Atalari dostumuzdu ama Atalarinin cocuklari ne yaziki

    hepsi degil ama cogu serefsiz cikti yazik.

    Son söz Soykirim yaptik diyen serefsizler Türk Topragina yakismiyor Allah askina Türk Topraklarini terketsinler.

    Serdar Bayram Almanya

  36. Serdar Bayram yorum tarihi 20 Aralık, 2008 17:27
  37. Ayşe Sayın yorum tarihi 20 Aralık, 2008 22:37

    Arkadaş yurdumu alçaklara uğratma sakın. Siper et gövdeni dursun bu hayasızca akın. Doğacaktır sana vaadettiği günler hakkın. Kim bilir belki yarın belki yarından da yakın. Bastığın yerleri toprak diyerek geçme tanı. Düşün altında binlerce kefesiz yatanı. Sen şehit oğlusun incitme yazıktır atanı. Verme dünyaları alsanda bu cennet vatanı. Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda. Şuheda fışkıracak toprağı sıksan şuheda. Canı cananı bütün varımı alsında hüda. Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda. Ruhumun senden ilahi şudur ancak emeli. Değmesin mabedimin göğsüne namahrem eli. Bu ezanlar ki şehadetleri dinin temeli. Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli. BU DİZELERİN ÜZERİNE YAPILACAK BAŞKA BİR YORUM DÜŞÜNEMİYORUM.

  38. Yasemin Yüksel yorum tarihi 21 Aralık, 2008 01:57

    Hiçbir şafak yoktur ki,karanlığın içinden geçmesin…Mevlana

  39. Hüseyin KAPLAN yorum tarihi 21 Aralık, 2008 14:29

    Üzerinde yaşadığı topraklara ve milletine ihanet etmek için fırsat kollayan bu şahıslardan aydın olarak bahsedilmesinden ve bu kampanyadan utanç duyuyorum.

  40. Kasım Arslan 21 Aralık 2008 yorum tarihi 21 Aralık, 2008 15:55

    Türk Milletinin soykırım veya katliam tarafı olsaydı,bugün balkanlarda ne yunanı nede diğer milletler kalırdı. BOSNADA sırplar katliam yapamazdı.Daha düne kadar ermeni itleri konsolos ve elçilerimizi şehit edemezlerdi. Ben TÜRK evladı olarak özür dileyenleri kınıyorum. Bu özürlü insanları tarihe havele ediyorum.

  41. Salih Bayraktar yorum tarihi 21 Aralık, 2008 19:02

    AMA BİRİLERİ BOŞ DURMADILAR!

    Bir insan nasıl böyle olabilir?
    -Sadık ahmaktır, kaş yapayım derken göz çıkarıyordur!
    Değilse?.. Şu vasıfları üzerinde taşıdığındandır:
    a- Aslı belirsiz kanı bozuklardandır,
    b- Vatan – millet – din düşmanı vicdansızlardandır,
    c- Gaflet ve dalalet içindeki satılmış piyonlardandır,
    d- Cehaletin şiddetinden ne olduğunun farkında değildir.. v.s.
    Böylelerin yapmak istedikleri tahribata mani olmak için vicdan, hamiyet ve hakikat ehli olanlar duyarlı olmalıdır.
    Varsın birilerinin elindeki kötü niyet bombası kucaklarında patlasın, hevesleri kursaklarında kalsın.
    Bu bomba çözüme mani olma bombası olabileceği gibi yolumuzu-yükselişimizi tıkamak bombası da olabilir. Sürekli aleyhimize kullanmak için sıcak tuttukları koz ellerinden çıkıyor olmasının endişe bombası da olabilir.
    Her ne bombası olursa olsun, ne için olursa olsun ve ellerine kim vermiş olursa olsun bize düşen bu sefer gaflette olmamaktır.
    Zulme uğramışların haklarını korumak, tarihi gerçeklerin gün yüzüne çıkmasını sağlamak, safsata iddialarına bir an önce son vermek maksadıyla beklemekten çıkıp harekete geçtiğimiz bu süreçte oyuna gelmemeliyiz.
    Türkiye ve Azerbaycan olarak kalıcı ve sonuç alıcı devlet politikalarının doğru uygulanmasına zemin hazırlamalıyız. Densiz-dengesiz bombacıları kucaklarındaki bombalarla baş başa bırakıp; kendi davamızın arkasında olduğumuzu, yalana, hileye, provokasyona geçit olmadığını, haklı davamızın arkasında sayısız insanların olduğunu ilan edelim, bildirelim bu herkese yeter.
    Zulmü alkışlamayalım, zalimi asla sevmeyelim, zulme rıza gösterip zalim olmayalım.
    ***
    Kendimize olan güvenden, kendimizden son derece emin oluşumuzdan dolayı sözde soykırım iddialarına tenezzül edip bakmadık bile. Bizim için gerçekler o kadar ortada idi ki her hangi bir iddiada bulunmamız gerekmiyordu. Bir taraftan zulme maruz kalmış o kadar insanımızı koruyamamış olmanın ezikliğini ve utancını yeniden yaşamak istemeyişimiz, üç kuruşluk kimselerin milletimizin canına, malına, namusuna, dinine kast etmiş olmalarının önüne geçmemiş olmamızı hazmedemeyişimiz bizi bu iddialardan uzak tuttu. Yaramızı kaşımadık, kabuk bağlayıp iyileşmesini bekledik. Ama birileri boş durmadılar!.
    Bir diğer taraftan ise muhatabımızın da acılarını tazelemek istemedik, rencide etmedik. Kin ve nefret tohumları ekmedik, bundan bir fayda ummadık, gerek görmedik. Seviyemize ve seciyemize uygun olarak sabır, metanet, tevekkül, teslimiyet ve hoş görü ile bekledik, zamanın tedavisine terk ettik. Ama birileri boş durmadılar!.
    Kuvvetli haklıdır zihniyetini yanlış bildik, “kim kuvvetliyse haklıdır” haksızlığını kabullenemedik. “Kim haklı ise kuvvetlidir” inancını taşıdık, haklının kuvvetli olması gerektiğine inandık.
    Hem haklı, hem kuvvetli, hem şefkat ve merhametli olduğumuza inandığımızdan her hangi bir hak arayışına girmedik. Zayıfların hak arayışlarını ise hoş karşıladık. Ama birileri boş durmadılar!.
    Biz de bazı kargaların göz oyabileceğini hesaplamadık! Bu son yıllara kadar böyle olduğumuzu da ifade edemedik. Tam da “aman dikkat ” derken bağcıyı dövmeye kalkışan hırsızın saldırısına maruz kaldık!
    Bundan böyle yatan aslanın artık ayakta olduğunu göstermeli, taktiklerin her türlüsüyle (-şimdiye kadar olduğu gibi-) karşılaşacağımızı beklemeli ve usulüne uygun bertaraf etmenin gayreti içerisinde olmalıyız.
    Hak aldatmaz, hakikatçi aldanmaz deyip tarihi gerçeklerin ortaya çıkması için gerekli her şeyin yapılması hedefimiz olmalı. Gerçeklerden kimsenin korkmaması, kaçmaması gerektiği anlatılmalı, arşivler açılıp ilim ve hukuk adamlarının çalışmalarını tamamlamaları sağlanmalı. Ondan sonra kim kimden özür dileyecekse dilemeli, diletilmeli.
    Araştırmalara günümüzden başlayıp geriye doğru gidilmesi gereği ihmal edilmemeli. Karabağ ve etrafındaki Azerbaycan topraklarının 20%’sinin işgalinden, Karabağ’dan zorunlu göçe maruz kalanların ve Karabağ’ın bu günkü durumundan, Hocalı’dan başlasınlar. Geriye doğru 100 yıl santim santim gitsinler..
    Bu sefer boş durmayan birileri biz olalım, hakkımızın korunmasını büyük bir dikkat ile takip edelim.
    Salih BAYRAKTAR
    (TADEF) Türkiye Azerbaycan Dernekleri Federasyonu Bşk. Yrd.
    (TADER) Türk-Azerbaycan Dostluk Kültür ve Dayanışma Derneği Bşk.

  42. vatanseverali yorum tarihi 21 Aralık, 2008 23:26

    DAMARLARINDA ERMENİ KANI OLANLAR
    Bunlar kendilerine “aydın” diyorlar ama, “belgelerinizi alıp gelin,iddianızı ispat edin”diyenlerin karşısına çıkamıyorlar.Ermenilerin katlettiği,vahşice acımadan adeta linç ettiği Türklerin sayfalarca isim listesi varken,bunların elinde “Türkler tarafından öldürüldüğünü iddia ettikleri bir tek Ermeninin adı soyadı yok.Kaldı ki bunlar tarihçi de değiller. Aydın olamayacak kadar da karanlık düşüncelere sahipler. Kim aydın diyor bunlara? DAMARLARINDA ERMENİ KANI OLANLAR.Hadi, Türk olduğumuz için duygusal olmayı bir kenarı bırakalım objektif olalım ve 1915’li yıllara gidelim. Yahu yapılan bütün araştırmalar ve kazılar hep Türklerin Ermeniler tarafından alçakça,vahşice,acımasızca katledildiklerini göstermiyor mu? Bir tek Ermeninin katledildiğini gösteren birtek belge var mı?
    Özellikle annelerimiz, söz geçiremedikleri, yaramaz, ipe sapa gelmez yada zalim çocuklarına kızınca “Ermeni” derler. Neden acaba?
    Mağdur olan bizleriz,ecdadı Ermeniler tarafından katledilen bizleriz ama bunu lehine kullanan Ermeniler. Nasıl oluyor bu?
    Siz vatanınızda Ermeni kökenli birini Cumhurbaşkanı yaparsanız, ekmeğinizi,suyunuzu paylaştığınız kişilere insan muamelesi yapar,bunları halk içinde mutaber hale getirirseniz elbette haklılığınızı ispat edemezsiniz.
    Fransızların Gaziantep’i işgal ettiği yıllarda, Fransız generalin bütün ermenileri silahlandırıp,”Bütün Türklerin kafasını keseceksiniz” dediğini ve Türklere karşı silahlanan Ermenilerin kundaktaki bebelerin bile kafasını kestiğini kaç Türk biliyor?
    Hiçbir Türk bilmiyor.Neden? Bize okutturulan tarihi yazan Ermeni’de ondan..
    Lafı fazla uzatmaya gerek var mı? Yazımı Mustafa Kemal’in şu sözüyle bitirmek istiyorum: “Tarih yazmak, tarihi yapmak kadar zordur.” Ermeni tohumları, ne kadar çabuk ve kolayca tarih yazabiliyorlar..Vay be!!
    Damarlarında ASLİ CEVHER bulunanlara selam olsun!

  43. BAYRAM ALAN yorum tarihi 22 Aralık, 2008 12:40

    DÜN BENİM ŞEREFLİ ATAM VATANINA NAMUSUNA KİTABINA DİNİNE KASDEDMİŞ OLAN ŞEREFSİZLERİN KANINI DÖKMÜŞ. BU UTANÇ DUYULACAK BİR GEÇMİŞ DEĞİLDİR BÖYLE BİR DAVRANIŞTAN YANLIZCA ONUR DUYARIM UTANÇ DUYAN HAİN OĞLU HAİNDİR VE TÜRK EVLADI OLAMAZ. DÜN ATAMIN YAPTIĞINI BUGÜNDE BENİM YAPMAM GEREKKİRSE HİÇ TEREDDÜT ETMEM BENDE YAPARIM. ÖZÜR DİLEYENLER ŞUNU BİLSİNLERKİ ZAVALLILAR ONURSUZLUK İÇİNDE KAYBOLMAYA MAHKUMLAR. ULAN HAİN ŞEREFSİZLER VATAN İÇİN KAN DÖKMEK GEREKİRSE DÜNYANIN ŞAH DAMARINI KESERİZ.

  44. Tülin ASLAN yorum tarihi 22 Aralık, 2008 14:16

    KİMSEDEN ÖZÜR DİLEMİYORUM ÖZÜR DİLEYECEK BİRİ VARSA ODA ONLAR TÜRK OLAN HERKES LÜTFEN HİÇ BİRŞEY BİLMİYORSANIZ AÇIN TARİHİN YAZILI BELGELERİNE BAKIN …

  45. kürşat Aksaç yorum tarihi 22 Aralık, 2008 15:58

    BENİM MİLLETİMİ YAKIP YIKANDAN KAHPECE VATAN EVLADINI VURANDAN
    EVLERE DOLDURUP DİRİDİRİ YAKANDAN BEN KAHPELERDEN ÖZÜR DİLEMİYORUM
    BEN TÜRK OĞLU TÜRK HEMDE DADAŞIM BENİM O KAHPELERLE BİTMEMİŞ HESABIM
    YAKINDIR KAHPELERDEN ALACAĞIM İNTİKAMIM BEN KAHPELERDEN ÖZÜR DİLEMİYORUM
    UNUTMADIM ANA KARNINDA SUNGULENMİŞ BEBEĞİ UNUTMADIM ERZURUMDAKI YANIK DERE ŞEHİTLİĞİ
    UNUTMADIM ALACA KÖĞÜNDEKİ ALÇAK KATLİYAMI BEN ÖZÜR DİLEMİYORUM

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE O YOLDA GİDENE

  46. kader ak yorum tarihi 22 Aralık, 2008 17:47

    özür dilemiyorum şiddetle kınıyorum.

  47. nisanur hıta yorum tarihi 23 Aralık, 2008 10:05

    Ermenilerden özür dileyen bütün türk vatandaşlarını vatan haini sayıyorum size bu zamana kadar nasıl bir tarih bilinci verilmiş böyle yazıklar olsun.

  48. Mustafa Yaşar yorum tarihi 24 Aralık, 2008 10:57

    Ben kesinlikle özür dilemiyorum. Dileyenleri de Vatan haini ilan ediyorum. Zaten özür dileyenlere bir bakin ya kendileri Ermeni veyahutta Kürt. Bunlar zaten Vatan hainleri. Hainlerin sonu kesinlikle hüsranla biter. Tarih tekerrürden ibarettir.

  49. Ekrem TARAKÇIOĞLU yorum tarihi 24 Aralık, 2008 12:12

    Bu özür dileyenler varya onlar tarihi bilmek istemeyen ermeni yalakaları tarihte neler olmuş neler yapılmış bilmek istemeyen kulakları duymayan gözleri görmeyen zavalılar,
    Ben Erzurumlu bir vatandaşım Erzurum’da olan vahşeti bilseler özür dilemeyi bırak Ermenilerin özür dilemelerini beklerlerdi Erzurum’da olan vahşeti tarih kitapları tam manasıyla yazmamışlar fakat o günleri yaşayan insanların anlattıkları belki deli olmaya bilir fakat deliller sadece % 10 nu gösteriyor demek istiyorum. Bu özür dileyen insanlar varya Türk Milletinin ne kadar Asil Yiğit, Gururlu aman dileyene el kaldırmayan düşeni kaldıran yardım isteyene yardım eden mazlumun yanında olan millettir. Bu kim oldukları belli olmayan bu insanlar kalkmışlar birde özür diliyorlar. Vah zavallılar… BEN ÖZÜR DİLEMİYORUM, DİLEMİYORUM…

  50. elif doğru yorum tarihi 24 Aralık, 2008 19:20

    ermenilerden özür dilemem çünkü onlar bizim can düşmanımız asla ama asla onlardan özür dilemem ucunda ölüm olsa bile onlardan özür dileyen salaktır

  51. tuğrul doğru yorum tarihi 24 Aralık, 2008 19:22

    ermenilerden özür dilemem

  52. elif doğru yorum tarihi 24 Aralık, 2008 19:26

    ermenistanlılardan sizde özür dilemeyin ve onları haksız duruma düşürelim onlar bizim düşmanımız onlardan özür dileyen salaktır ermenililer bizden özür dilesin

  53. ali eraslan yorum tarihi 24 Aralık, 2008 19:30

    ermenilerden özür dilemiyorum onlar bizden özür dilesin ermenilerden özür dileyen türk vatandaşı değildir

  54. elif doğru yorum tarihi 24 Aralık, 2008 19:32

    ermenistanlılardan özür yok özüre hayır onlardan özür dileyen türk değildir

  55. remzi akdeniz yorum tarihi 25 Aralık, 2008 11:39

    yapmadığımız bir şey için ben özür dilemiyorum aslada dilemiyeceğim kimsede bana diletemez.!!!ne kadarda çok oyuncu rolü veren varmış bizlere aydınlarımıza bak hepside güya aydın vardır bir çıkarları muhakkak !!

  56. nevzatgungor yorum tarihi 25 Aralık, 2008 17:20

    ben turkkum ozurdilemiyom ozurdileyen vatan hayinlerini enkisa zamanda surun onlari ermenistana

  57. nevzatgungor yorum tarihi 25 Aralık, 2008 17:31

    ERMENILER KIM OLUYORDA BIZ OZUR DILEYECEZ?
    OLCEGIMI BILSEM ILE O ERMENILERE OZUR DILEMEM!!!!!!

  58. ayse kilic yorum tarihi 25 Aralık, 2008 23:16

    ermeniler hangi yuzle bizden ozur bekliyo??
    onlar kimden onlardan ozur diliyecegiz??
    atalarimiz simdiye kadar yaptiklari hersey dogrudur hangi soysuz hangi hain o kopeklerde ozur diliye biliyo?? hain yuzle onlardan ozur diliyonuz ve biz turkuz diyorsunuz bizim atamiza yapilanlari ne cabuk unuttunuz ermenilere olan tek suclusu olandir simdi utanmadan ozur istiyoruz mu diyorlar ?? peki bizim diplomatlarimiz bizim democratelarimizdan kim ozurdiliyecek??bizim onca sehidimizden kim ozur diliyecek?? ozurdiliyenler onlar kim ki osmanli atamizin yaptiklarindan ozurdiliyorlar onlara bu hakki kim vermis???

  59. Mehmet ÖZTÜRK yorum tarihi 26 Aralık, 2008 15:46

    NEDEN TARİHLERİYLE YÜZLEŞMEKTEN KAÇANLAR, ARŞİVLERİNİ TARAFSIZ(soyları tükenmek üzere) ARAŞTIRMACILARA KAPATANLAR DEĞİL DE, TARİHLERİYLE YÜZLEŞMEKTEN KAÇMAYANLAR,OSMANLI ARŞİVLERİNİ ASLANLAR GİBİ BÜTÜN DÜNYAYA AÇANLAR ÖZÜR DİLEMEK DURUMUNDA OLUYOR,BİR TÜRLÜ ANLAMIŞ DEĞİLİM. ANLAYAN HEM BERİ GELSİN, HEM BİR ZAHMET BANA DA ANLATIVERSİN.

  60. selman yorum tarihi 27 Aralık, 2008 18:43

    gelsin oözürü dedelerimizden nenelerimizden dilesinler bu millet o acıları dahayaşıtor yazıklar olsun acılarımızı taelediyiniz icin

  61. duygu yeni yorum tarihi 27 Aralık, 2008 20:37

    BİZ TURK MİLLETİ OLARAK ERMENİLER KADAR SOYSUZ DEGILIZ KI KATLİAM YAPALIM OSMANLIYI BRAZ ARASTIRAN BUNU BILIR BEN ERMENILERDEN OZUR DILEMIYORUM ASIL ONLAR BIZM DEDELERIMZDN NENELERIMZDN OZÜR DILENSINLER BEBEKLERI BILE KATLEDEN ERMENİLERDEN BUNU GORMEK ASLINDA HICTE SASIRTICI DEGİL!!!!!!!!!!!

  62. türk oğlu türk yorum tarihi 11 Ocak, 2009 17:29

    yaaa bunlar ne diyor ermenistalılar bizim okadar insanımızı katletmişler şimdi biz onlardan özür mü dileyeceğiz onlar gelsin özür dilesin bizden onlar nankör köpeklerin ta kendileridir

  63. elif yıldırım yorum tarihi 4 Şubat, 2009 17:48

    o şerefsizler bide buraya gelsinler kim kimi eziyo kim kimin ağzına … görsünler. FİLİSTİNLİLER yalnız değil bunuda bilsinler. Oşerefsiz israile başka söz bulamıyorum korkuyolarsa belalarını ALLAH’TAN bulsunlar başka sözüm yok

  64. elif yıldırım yorum tarihi 4 Şubat, 2009 17:54

    onların yüzünü görmektense cehennem yüzü görmekten binlerce kez daha iyidir. ama o kavatlara hadlerini bildirmek lazım bir ara yüzleşelim FİLİSTİNLİ,LERİN öcünü alalım günlerini görsünler . özür dileyen kansızlar bu milletten değildir yaşama hakları benim için yoktur.

  65. TÜRK GENCİ yorum tarihi 26 Şubat, 2009 20:44

    bize soykırım yaptınız diyen yalancı milletler gelin soykırım iddanızı önce bi kanıtlayın bizler belgelerimizle burdayız önce sizlerin türk milletinden özür dilemeniz gerekmektedir yıllarda ortaya attığınız ama kanıtlayamadığınz yalanınız için bütün türk halkından özür dilemek sizin borcunuzdur bizler türk gençleri olarak hiç kimseye hiçbir şekilde hiç bir yalan ve iftiralarına boyun eğmedik eğmeyeceğiz bizim atalarımız yüzümüzü kızartacak hiçbir şey yapmadı bizler de yapmayacağız ATAM SEN RAHAT UYU BZİ TÜRK GENÇLERİ SENİN YOLUNDA İLERLEMEYİ SÜRDERECEĞİZ EMANETİNE LEKE GETİRMEYECEĞİZ NE PAHASINA OLURSA OLSUN BİZLER EMANETİNİN SAHİBİYİZ ATAM SİZLERİN YOLUNDAYIOZ KİMSEYE KANMADIK KANMAYACAĞIZ ÖZÜR DENİLECEK BİRŞEY YAPMADINIZ BİZDE ÖZÜR DİLEMEYECEĞİZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !!!

  66. Onur İMAMOĞLU yorum tarihi 30 Eylül, 2009 02:43

    Bastığın yerleri toprak diyerek geçme tanı.
    Düşün altında binlerce kefesiz yatanı.
    Sen şehit oğlusun incitme yazıktır atanı….
    Verme dünyaları alsanda bu cennet vatanı.
    Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda.
    Şuheda fışkıracak toprağı sıksan şuheda.
    Canı cananı bütün varımı alsında hüda.
    Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ☾✫

  67. Selahattin Aydemir yorum tarihi 21 Mayıs, 2010 15:39

    Lütfen biri “ERMENİLER ÖZÜR DİLESİN” kampanyası başlatsın. ÇÜNKÜ.
    Tarihi gerçekler,Ermeniler’in soykırım yaptığıdır. Asla Türk tarihinde soykırım yoktur. Ermeniler isyanlarla asker ve sivil katliamına zaten 1900lerde başlamıştı. 1915 e gelindiğnde pek çok yerde büyük çapta sivil katliamları yapmıştı. 93 Harbinde Rus Ordusu ile işbirliği yaparak yenilmemize sebep olan ERMENİLERDİR.
    Ülkemiz ki onların da ülkesi idi dört taraftan saldırıya ugradığıNda ERMENİLER bizle VATANI KURTARMAK YERİNE,DÜŞMANLA İŞBİRLİĞİ YAPTI. Bizi sırtımızdan hançerledi.Ne yüzle bize özür dileyin diyorlar?ÖZÜR DİLEMESİ GEREKEN ERMENİLERDİR.

  68. SELAHATTİN AYDEMİR yorum tarihi 30 Ocak, 2012 18:39

    21 MAYIS 2010 DA YAZDIĞIM YORUMDAN SONRA KİMSE YAZI YAZMAMIŞ. BEN, İŞİ LAFTA BIRAKMADIM. NİSAN 2011 DE BU HUSUSTA KİTAB YAYINLADIM.
    EVET DOSTLAR GERÇEK ŞUDUR Kİ:
    TARİHİNİ İNKAR EDEN ERMENİLERDİR.SOYKIRIM SUÇLUSU ERMENİLERDİR. ÖZÜR DİLEMESİ GEREKEN ERMENİLERDİR. BUNU MİLLÎ HİSLERİMLE DEĞİL TARİHİ KİTKAP YAZACAK KADAR OKUMUŞ BİRİ OLARAK SÖYLÜYORUM.KAFKASLARDA, DOĞU ANADOLU’DA.GÜNEY DOğU ANADOLU’DA ERMENİ VAHŞETLERİ VE SOYKIRIMI GERÇEKTİR. TÜRKLERİN YAPTIĞI SADECE BUNA KARŞILIK VERMEKTİR.
    BUNLARI KİTABIMDA YAZDIM. İSTEYEN HERKESE GÖNDEREBİLİRİM
    ERMENİYALANLARİ@HOTMAİL.COM DAN İSTEYEBİLİRSİNİZ.
    SELAHATTİN AYDEMİR

Yorum yap