522) CAN DÜNDAR’IN “SAİD-İ NURSİ” BELGESELİ!

Yayin Tarihi 10 Şubat, 2009 
Kategori BASIN-YAYIN

CAN DÜNDAR SAİD-İ NURSİ FİLMİNİ BİTİRDİ

http://www.odatv.com/images/smallImages/separator3.gif

Mustafa filmiyle çok tartışılmış olan Can Dündar’ın yeni belgesel filmi Said-i Nursi’yi tamamladığı bildiriliyor. 

Fethullah Gülen cemaatinin finanse ettiği filmin 1,4 milyon Euro’ya mal olduğu söyleniyor.

Said-i Nursi belgeselinin bittiği halde vizyona girmeyip bekletilmesinin ise cemaatin bazı endişelerinden kaynaklandığı öğrenildi.

Söylendiğine göre; Mustafa filminin yoğun bir şekilde olumsuz tepki görmesinden endişelenmiş olan cemaat yönetimi, filmin bir süre daha bekletilmesine karar vermiş. Yani Mustafa’nın hemen ardından böyle bir belgeselin vizyona girmesi daha büyük bir tepki yaratacağı düşünülerek, gösterimi ileri bir tarihe ertelendi.

Hatırlanacağı üzere Ayşe Arman Hürriyet’te 9 Kasım 2008 ‘de çıkan röportajında Can Dündar’a “Said-i Nursi belgeseli için Fethullah Gülen’den para mı aldınız?” diye sormuş,  Dündar da ona şu yanıtı vermişti: “Hay Allah, ne feci laflar bunlar! Mümkün mü böyle bir şey? Benim yazılarıma bak, Fethullah Gülen-Amerikan ilişkisi üzerine en az on tane yazım vardır. Ayıplamaz mı insanlar? Bu soru bile ne kadar ağır geliyor. Elbette böyle bir şey yok. Said-i Nursi’yle ilgileniyorum çünkü merak ediyorum.”

Sonradan Bediüzzaman lakabının eklendiği Said-i Nursi’nin nüfus kaydındaki adının Sait Okur olduğu biliniyor.

Şimdi merak edilen soru şu: 

Atatürk filmine “Mustafa” adını koyan Can Dündar, Said-i Nursi filmine de “Sait” adını verir mi?

Odatv.com

Paylaş:

Yorumlar

“522) CAN DÜNDAR’IN “SAİD-İ NURSİ” BELGESELİ!” yazisina 19 Yorum yapilmis

  1. MEHMET ŞENTÜRK yorum tarihi 10 Şubat, 2009 19:47

    TÜRK DEVLETİ TARİHİNİN EN KARANLIK GÜNLERİNİ YAŞAMAKTADIR.YERLİ İŞBİRLİKÇİLER,DÜNÜN KOMÜNİSTLERİ,BUGÜNÜN EMEPERYALİZMİN TARTIŞMASIZ KÖLELERİ VE DAHA NİCELERİ DİNLİSİ DİNSİZİ BU DEVLETİ YIKMAK İÇİN İŞBİRLİĞİ İÇERİSİNDELER.
    SAİDİ NURSİLER,FETHULLAH GÜLENLER,KÜRT SAİDLER VE BENZERLERİNİN BİRİCİK ÖZELLİĞİ TÜRK DEVELETİNİ YIKMAK VE TÜRKİYENİN DOĞUSUNDA İSLAMCI BİR KÜRT DEVLETİ KURMAKTIR.YADA TÜRKİYE CUMHURİYETİ ÜZERİNDE İSLAMCI BİR DEVLET KURMAKTIR.ANCAK TÜM BU EYLEMLERİ İÇİN NEDENSE EMPERYALİSTLERLE İŞBİRLİĞİ İÇİNDEDİRLER VE İSLAMI NE YAZIKKİ EMPERYALİZMİN KUCAĞINA OTURTMUŞLARDIR.CAN DÜNDAR BİR MÜSLÜMANMI?SANMAM.AMA BU SAİD SEVGİSİ VE SEMPATİSİ NERDEN GELMEKTEDİR.CEVAP:BELLEKSİZLİĞİNDEN GELMEKTEDİR.HAFIZASI YOKTUR.VE BİR AŞAĞILIK BİR MAHLUKATTIR.

  2. Silvan GÜNEŞ yorum tarihi 11 Şubat, 2009 19:18

    Can DÜNDAR,
    Said-i Kürdi’yi merk ettiğini söylüyorsun. Madem merak ediyorsun. O zaman bilmediğin bir şey üstüne belgesel yapmaya kalkıyorsun. Mustafa Kemal’i de bilmediğin “Mustafa” filminden meydana çıktı zaten. Kaç tane tarihçi seni ortasına alıp bir güzel tokatladı. Ama sen yine akıllanmadın. Kesin para konusunda verdiğin tepkiyi ve “Biz onlardan değülüz” tüürnden cümlelerinin tam aksini savunan bir belgesel çıkmamıştır meydana. İnan eğer öyleyse senin sürekli saklamaya çalıştığın bir kaç yüzünün maskesi aşağıya inmiş olacak. Ve bizde ne üdüğü belirsiz şahsına münhasır fikirlerine bir saptama yapabileceğiz.

  3. esraünal yorum tarihi 11 Şubat, 2009 22:15

    CAN DÜNDAR.Ve ATATÜRK’Ü bilmemek.bu gercekten duydugum en komik sözdü.can dündar hakkında yapılan haksız elestiriler arasında.yani bunu söyleyen kişi kendi inanıyormu yoksa.Can dündarın kültürü gercekten cok fazladır.cok iyidir gercekten.bircok koonuda.Ama özellikle tarihimiz ve genel tarih özellikle atatürk.türkiyede sayılı birkac kişiden biridir.hatta bana göre en iyisidir.cünkü bilgisine ek olarak arastırmacı yazar gazeteci ve yapımcı yönetmenliklerini eklersek.gercekten böyle kişileri kendi kafamızda degil diye harcamayalım basitce.cünkü türkiyede böyle aydınlar zor yetişiyor.birzamanlar NAZIM HİKMETİMİZİ harcadıgımız gibi.hemde vatan hainligiyle suclayarak.baska ülkeler yazarlarına sahip cıkarken.biz cehaletimiz.gericiligimiz yobazlıgımız yüzünden karalıyoruz.sahip cıkmıyoruz.yazık.gercekten yazık.aynı seyleri yapıyoruz.hiçmi ileri gidemedik.aynımıyız hala.öldükten sonramı anlamalıyız degerleri.kendimize gelelim.

  4. Orhan Fethi Ozenligil yorum tarihi 12 Şubat, 2009 07:01

    Esracığım, güzelim, bebeğim…
    Şöyle önce bir geriye yaslan, sakin ol, güzel ve geniş bir soluk al… Sonra şu yazdıklarını bi daha oku lütfen…
    Yaşın kaç senin? Birikimin ne senin? Böyle parlamadan önce değişik görüşleri okuyup kendi akıl süzceğinden geçirebildin mi? Düşünmeden, herhangi bir konuda böyle çala kalem yazmakla, ne denli değerli olursa olsun, söylediklerini bir anda hiç edersin. Büyük harf nerede? Virgül, nokta, bunların arasındaki gerekli boşluklar nerede?
    Anlaşılan odur ki, Can Dündar’ı birkaç romantik yazısından etkilenerek baş tacı etmişsin. “Can dündarın kültürü gercekten cok fazladır.cok iyidir gercekten.bircok koonuda.Ama özellikle tarihimiz ve genel tarih özellikle atatürk.türkiyede sayılı birkac kişiden biridir.hatta bana göre en iyisidir.” derken büyük bir iddiada bulunuyorsun. Can Dündar’ın öğretmeni misin, öğrencisi misin?
    Bu kadar kesin bilgileri nereden aldın? Lütfen güzelim, yavaş ol, geniş bir soluk al… Seni kınamıyorum. Sadece, yıllar sonra, o kadar araştırmadan, deneyden sonra ünlü düşünür Sokrat’ın şu ünlü deyişini yaşamının bundan sonrasına temel etmeni diliyorum: “Tek bildiğim şey, hiçbir şey bilmediğimdir…

    Esen kal…

  5. MEHMET ŞENTÜRK yorum tarihi 12 Şubat, 2009 12:10

    ESRA KARDEŞİM.DÜŞÜNCELERİNİZE SAYGI DUYMAKTAYIM.CAN DÜNDARIN GENİŞ BİR KÜLTÜRE SAHİP VE BİLGE BİR İNSAN OLDUĞU FİKRİNİZE SAYGI DUYARIM.AMA BİR İNSANI ANLAMLI VE DEĞERLİ KILAN BİLGİSİNDEN ZİYADE ÜLKESİNE KÜLTÜRÜNE TARİHİNE KİMLİĞİNE SAHİP ÇIKMASIDIR.ÇOK BİLGEDİR,AMA ÖLÇÜMÜZ BU DEĞİLDİR.ÖLÇÜMÜZ İNANÇLARIMIZ,DEĞER YARGILARIMIZ VE KENDİ ÖZ KİMLİĞİMİZDİR.CAN DÜNDARI ANLAMLI KILACAK OLAN BUNLARDIR.İŞTE SORUN BURADADIR.CAN DÜNDARDA BUNLAR EKSİKTİR.YOKSA SAYIN DÜNDARIN OKUDUĞU KİTAP VE BİTİRDİĞİ ÜNİVERSİTELERİ BİZDE OKUDUK BİZDE BİTİRDİK.BİLGİLERİMİZİ VATANA İHANET,KUTSAL DEĞERLERE SALDIRI SİLAHI OLARAK KULLANAMAYIZ SAYIN DÜNDAR GİBİ..ZİHİNSEL AYDINLIĞA ULAŞMANIZ UMUDUYLA..

  6. Eray SARIÇAM yorum tarihi 12 Şubat, 2009 19:11

    Can Dündarı Sevenleri Kınıyorum.. Bu Adam ATATÜRK’ün Aynı CHP’nin Yaptığı Gibi Kominist Bir Yapıya Sahip Bir Kişi Olarak Göstermiştir.. Aslında ATATÜRK Gerçek Bir TÜRK Milliyetçisidir ve Bir Bozkurt’tur.. Bide Bu Can Dündar Zamanında Başbuğ’umuz Alparslan TÜRKEŞ İçin İlk Başlarda Nihal ATSIZ İle Almanyanın Nazizmini Ülkemizde Hortlatmış Sonrada Amerikan KontaGerillamı ne İse Onu Söylüyor.. Yav Bu Can DÜNDAR Kendisi Bir Amerikancı ve Gerçek TÜRK Milliyetçisi Kişileri Karalama Girişimlerinde Başarılı Oluyor Çünkü Bu Kişinin Yayın Yaptığı Kanallar İlk Seyredilen Kanallar… Onun İçin Said Nursi Belgesi Kendisi İçin Hayırlı Olsun.. Burada Söyleyeyim Said Nursiyi ATATÜRK’ten Daha Milliyetçi Gösterirse Şaşırmayın…

    ALLAH’A EMANET OLUNUZ…

  7. Barış AYKUL yorum tarihi 13 Şubat, 2009 00:12

    Milletimiz Erol Manisalıdan,Oktay Sinanoğlundan,Erol Bilbilikten,Necip Hablemitoğlundan vs.vs..bihaber olunca geriye sevilebilecek Can lar kalıyor zaten…

    Cildi beyaz,yüzü şirin,sakalı bıyığı yok,daha ne olsun,aslan gibi Türk genci Can…

  8. vicdan kokten yorum tarihi 13 Şubat, 2009 09:32

    Benim ne kadar çok sevdiğim bütün kitaplarını okuduğum,bütün yazılarını takip ettiğim,bütün ptoğramlarını kaçırmamaya çalıştığım,benim hayallerim dediğim o Can dündar nereye gitti füzel türkçesini örnek aldığım ben onu geri istiyorum Mustafa’da hayal kırıklığı yaşadığım saidi kürdide resmen çöktüğüm bir Can Dündar istemiyorum ben.

  9. esraünal yorum tarihi 15 Şubat, 2009 17:45

    Neden.Can Dündar neden biranda degişsin.Ben Atatürk filminide cok begendim.Kesinlikle saplantılı olmayan herkes için gecerlidir sanırım.gercekten iyi bir yapımdı.Neden bukadar tepki ben anlamıyorum.Can Dündar bence degişmedi.Aynı Can dündar.Ama bence bizim insanlarımızda sorun var.Gercekten kendi saplantılarımız var.Ve bunları asamıyoruz.Nazım Hikmete yaptıgımız gibi.Vatan hainimi sizce Nazım hikmet.bence asla.Ama işte ne acıdırki yine bu saplantılarımız yüzünden vtan haini damgasını vurduk.yine aynıyız.yine aynıyız.özgür düsünceye kelepce vuruyoruz.Düsüncesinden dolayı yargılıyoruz.Bir yorumcuda aklı sıra ukalalık yapmış.esracım iste imla hataları.Kücümseyerek yazdıklarımı.cvp vermeye calısmıs.Benim imla hatalarıma bakacagına yazdıklarımı anlamayı becerebilseydi.Biraz aklı varsa bence ayrıntıyla degilde içerikle ugrassın.Evet ben Can Dündarı seviyorum.Ve saygı Duyuyorum.bu asla degişmeyecek.Kime ne.Ama önceden sevipte simdi sevmiyorum demek yaptıgı bir filmden dolayı Can Dündara saygısızlıgın yanında özgür düsünceye acık olmamaktır.İkiyüzlülüktür.Can Dündar SAİDİ NURSİYİ neden yapmasın.gercekten bu düsünceyi ben anlayamıyorum.herkesi yapabilir.kendi karar verir buna.Sabit bazı kisilerimi yapabilir.yani isim verilsin ozaman Can Dündara.Onların dısında kimseyi yapmasın.Ozaman süper olur degilmi.Nekadar özgür bir yapımcı olur degilmi.Aslında bunlarıda nasıl yapacagı söylensin.İşte istedigimiz kalıpta Can Dündar.Tek tip Can Dündar.

  10. esraünal yorum tarihi 15 Şubat, 2009 18:09

    Evet.Bana göre en iyisidir.Bunun için ögrenci olmama gerek yok.Sadece bana göre.Bunun nedemek oldugunu algılayabiliyormusunuz.Bana göre nedemek sizce.Ben acıklayabilirim:benim düsünceme göre demek.Yani ben böyle düsünüyorum demek.Anlayabildinizmi.İmla hatalarını kontrol etmekten sanırım anlayamıyorsunuz.Siz edebiyat veya dilbilgisi ögretmenimmisiniz.Benim imla hatalarımı incelemeye aldıgınıza göre.Ötekiler ögrenciniz degil sanırım.Öteki yazılara bakmdıgınıza göre.Ben sizinle farklı düsüncede oldugum için sırf bu yüzden yapmıyorsunuz degilmi.Gercekten sizin için imla hataları cok önemli.O yüzden bu hatalarımı belirttiniz degilmi!

  11. MEHMET ŞENTÜRK yorum tarihi 15 Şubat, 2009 22:22

    ESRA HANIM.ÖNCE ÇELİŞKİLERİ ÇÖZMEMİZ GEREK.BİR KERE HEM NAZIMI HEM KÜRT SAİDİ SEVMENİZ ÇELİŞKİDİR.İKİSİDE AYRI UÇLARDADIR.VEYA HEM ATATÜRKÜ HEM SAİDİ SEVEMENİZ MÜMKÜN OLAMAZ.YADA HEM CAN DÜNDARI HEM ATATÜRKÜ BİR YERE KOYUP SEVEMEZSİNİZ.YANİ BUNLAR İNANCINIZIN DOĞASINA AYKIRIDIR.BENCE SİZ ÖNCELİKLE DÜŞÜNCE DÜNYANIZI NETLEŞTİRMELİSİNİZ.

  12. MEHMET ŞENTÜRK yorum tarihi 15 Şubat, 2009 22:26

    NAZIM İYİ BİR ŞAİR İYİ BİR OZANDIR.AMA YETMEZ.ÇÜNKÜ BEYNİ KALBİ RUHU STALİN İÇİN ATARDI.BENİM KABEM SOVYETLER ,PEYGAMBERİM STALİN DİYECEK KADAR İLERİYE GİTMİŞTİ.BİR İNSAN HEM KOMÜNİST HEM İNANÇSIZ OLABİLİRDİ.AMA ÖNCELİKLE ÜLKESİNİ SEVMESİ ŞARTTIR.BU SEBEPLE NAZIM TÜRK MİLLETİNİN BENLİĞİNDE HAİN DAMGASI YEMİŞTİR.AMA OZANLIĞINA VE ŞAİRLİĞİNE DİYECEK YOKTUR.AMA TÜRKLÜĞÜ ŞÜPHELİDİR.

  13. esraünal yorum tarihi 16 Şubat, 2009 20:31

    Kim dedi ben saidi nursiyi seviyorum diye.Sevip sevmemem önemli degildir.Yani onu neden sevip sevmedigimi bilmem önemlidir.yani kim oldugunu ne yaptıgını bilmem önemlidir.bilgi almıs olmam önemlidir.Ayrıca yazar kendi beynini ruhunu özgür bıraktıgı ölcüde verimli olabilir.Yani bir yazarın arastırmacının ben Nazım Hikmeti sevmiyorum.O yüzden onu arastırmayacagım ne yaptıgını ögrenmeyecegim deme hakkı yoktur.Asla iyi bir arastırmacı olamaz böyle bir arastırmacı bana göre.Nazım Hikmeti herkes sevmek zorunda degildir.Eserlerinide begenmek zorunda degildir.Ama bir Can Dündar veya baska bir arastırmacı birisini arastırıyor diye onun hakkında bukdar yargı bence dogru bir yargılama degildir.iyi bir tarihci ben ermenileri sevmiyorum veya arapları sevmiyoorum.O zaman bunların tarihini arastırmayacagım deme hakkı olabilirmi sizce.bence olan da varsa o tarihci iyi bir tarihci olamaz.Benim düsüncelerim net.Ama bence siz kendi düsüncelerinizi bir akıl süzgecinizden gecirin bence.

  14. Mehmet Solmaz yorum tarihi 18 Mart, 2009 18:17

    Esra Hanim,

    Dusunceleriniz size gore net olabilir; ancak ifadeleriniz bir o kadar bulanik gorunuyor. Nazim Hikmet-Can Dundar kiyaslamasi nereden cikti? Ermeni meselesini konuya niye dahil ettiniz? Burada meselenin ozu Can Dundar’in kendisidir. CD, soylemleri ile yaptiklari arasinda derin bir celiski yasayan bir insandir (bknz kendi makaleleri ve Ayse Arman roportaji). Bu celiskinin kaynagi dunyanin en eski ve etkin motivasyon araci olan PARADIR. Sadece paranin motive ettigi insanlar guvenilmezdirler. Mustafa filmini begenebilirsiniz ama, dayandigi kaynaklarin “sahih” olmadigi konusunda tarihciler arasinda gorus birligi vardir. Bu itibarla cizilen Ataturk portresinde ciddi hatalar vardir.

  15. esraünal yorum tarihi 19 Mart, 2009 22:59

    Benim düsüncelerim tabiki net.Bu Nazım hikmeti saidi nursiyle kıyaslamam degildir.Konunun ana temasını daha iyi anlatabilmek için örnekleme vererek ifade etmek içindi.Yani can dündarın saidi nursiyi yapmasının neden gerekli veya son derece normal birsey oldugunu ifade etmek içindi.Ermenileri de aynı sekilde.Yani isimler degil sorun.Yazarın eserini elestirmek için neleri dikkate almamız gerektigi.Atatürk belgeselinde hatalar olabilir.Biz bunu elestirirken Can dündarın kişiligini elestiriyoruz.Sanatını degil.Yani can dündar hata yapıyor.Ve bu onun vatan hainligiyle suclanmasına sebep oluyor.Bununla kalsa.Dahada bircok sey.Bütün bu hakaretler nezaman ortaya cıkıyor.Atatürk filmi yapıldıktan sonra.Ondan önce tertemiz hiçbir sekilde elestirilmeyen can dündar simdi vatan haini can dündar.Ne kadar saglıklı sizce bu durum.Saidi nursiyi yapıyor bu kezde o ismi neden yapıcak diye elestiriler.Daha film yapılmdan.Böyle bir ülkedemi yasıyoruz biz.Biz gercekten böylemiyiz.Bu ülkede sanat yapılmıyor diyoruz.İşte yapılmasına izin verilmiyor.Ruhunu özgür bırakmasına izin verilmiyor.Oysa sanat tam anlamıyla özgürlüktür.Cıplak kadın resmi yapılmaz.Günahtır.Ahlaksızlıktır.Can dündar saidi nursiyi yapamaz haindir.ATATÜRK Filmi yapılır.Ama sigara içerken içki icerken gösterilemez.Neden.böyle sey olurmu.böyle sanat yapılırmı.

  16. esraünal yorum tarihi 20 Mart, 2009 22:25

    Bu basögretmen havalarını bırakalım artık.Can dündara sizmi ögreteceksiniz nasıl belgesel yapacagını.Veya kimleri hangi isimleri yapamayacagını.Ozaman bircok film yapılıyor bu ülkede.Topluma hiçbir katkısı olamayan.Katkısını bırakın film bile denmiyor.Bunlara neden hiçbir tepki yok.Hayır burdaki amac sanatı elestirmek kılıfının altında yapılmak istenen kendi düsünceleri ideolojilerinin kalıplarının dısına cıkanları karalamak.Saygınlıgını azaltmak ve gercek amac yoketmektir.Yani özgür düsünceyi hiçbir sekilde kabul etmemektir.Devletin yarattıgı bir ideoloji vardır.Bu ideoljide onun yarattıgı kahramanlar ve düsmanlar vardır.Bunlar hiçbir sekilde arastırılamaz.Ancak devletin istedigi kaynaklardan arastırılır.Veya buna bile fazla gerek yoktur.Bunu devlet nasıl yapılcagını söyler.Gercek sapkın düsünce durumu burdadır.Can Dündar bu yüzden hedeftir.

  17. esraünal yorum tarihi 20 Mart, 2009 22:37

    Ugur Mumcu sizce neden öldürüldü?Skıncalı ve thlikeli olyları acıga cıkartırken degilmi.yani arastırılmadan neden seriatcıların üstüne yıkıldı.Aslında hic seriatcıları ilgilendirmeyen onlar için tehlikeli olmayan bir isimdi.O bazı ideoljilerin aslında baska amaclar için kullanıldıgını acıga cıkarıyordu.Peki simdi kim için tehlikeli bir durum.ve kim yok etmek ister.Öyle veya böyle o duvarı arastırmak iteyen bir sekilde yok edilmesi gerekendir.Yani bu yok etmek sadece öldürmek degildir.Bir insanın saygınlıgını yokedersiniz.maddi anlamda bitirirsiniz.Can dündarında toplumun gözünde önemsiz hale getirmek istenmiştir.Yani ne yaparsa yapsın bunun hiçbir degeri yok diye algılanması istenmistir.Bu bir çesit yoketmektir.

  18. akınyasa yorum tarihi 7 Nisan, 2009 22:51

    Esra kardeş tesadüfen girdiğim bu sitede yazdıklarını okuyunca irkildim ,tabiki seni suçlamıyorum seni bu hale getirenleri suçluyorum.Ne hale dersen;okumadan,tahlil etmeden ,düşünmeden sadece görsel ögelerle yada körü körüne, doğruluğunu araştırmadan başkalarının görüşlerini sahiplenmek.Sana dostça bir tavsiye Uğur Mumcu’nun dediği gibi düşünce sahibi olmadan fikir sahibi olma.

  19. esraünal yorum tarihi 10 Nisan, 2009 21:41

    Evet.Ben bu düsüncelerimi olusturrurken sizin dediginiz gibi degil tam tersine arastırarak bu sonuca vardım.Ugur mumcu neden öldürüldü.BU SORUNUN CEVABI HANGİ KONULARI ARASTIRIRKEN ÖLDÜRÜLDÜGÜNÜN GERCEGİNE BAGLIDIR.Okumak tek basına hiçbir anlam ifade etmez.Eger okurken birsey anlamadan okumuyorsanız.Ve sadece ezbere okuyorsanız.Kafanızı yormuyorsanız.Eger siz gercekten bilgi sahibi olsaydınız ugur mumcunun neden öldürüldügüne dair.Bazı gercekleri görebilirdiniz.Ve devletin bazı yapılarını arastırsaydınız bu baglantıları kurabilirdiniz.Ve gercekleri kendiniz görebilirdiniz.Size tavsiyem Ugur mumcunun silah kacakcılgı ve terör kitabını dikkatlice okumanız.Ayrıca jean paul sarte’ın uyanıs bekleyis ve tükenis eserini.özellikle okumanızı isterim.Ve bazı gizli yapıların nasıl olustugunu ögrenmeniz için orta amerika ülkelerindeki olusumları yapıları incelemenizi.Bazı seylerin aynısı bizim ülkemizle nasıl birebir örtüstügünü görebilme sansınız olur.Bence baskasını elestirirken kendimize bakalım.Ve aslında cok seyi anladıgımızı sanırken hiçbirsey bilmedigimizi kabul edebilme cesaretini gösterlim.

Yorum yap