45) ORTA ASYA’DA TÜRK PİRAMİTLERİ

Yayin Tarihi 9 Aralık, 2007 
Kategori TÜRK DÜNYASI

 ORTA ASYA’DA TÜRK PİRAMİTLERİ 

image00130.jpg

Çin’de saklanan Türk Piramitleri


Uygur bölgesinde bulunan, Mısır piramitlerinden yüzyıllarca önce yapılan ve Mısır piramitlerinden daha yüksek/büyük olan piramitleri yapan Türklerdir. Çin hükümeti buraya girişi tamamı ile yasaklamıştır. Çünkü bu piramitlerin içinde proto-Türk yazılar mevcut. Arkeologların dahi girişine kati surette izin verilmiyor. Çünkü dünya tarihinin tekrar yazılması gerekebilir.
Bugün Çin sınırları içerisinde yer alan, Xian şehrine 100 km uzaklıkta qin ling shan dağlarında Ön-Türk uygarlıklarından birisi tarafından inşa edilmiş, etrafında irili ufaklı 100 adet piramitle beraber, 300 metre yüksekliğinde bir piramit bulunmaktadır;

 

BEYAZ PİRAMİT

Beyaz Piramit’in ikinci dünya savaşı sırasında çin’e yardım malzemesi götüren bir C-54 uçağından çekilen fotoğrafı 1957 yılında ilk kez life dergisinde yayınlanmıştır.
Bu piramitleri araştırmak üzere 1994 yılında şensi bölgesinde bir araştırma gezisi yapan alman bilim adamı hartwig hausdof kendi koleksiyonundan birkaç resmin halka açılmasına izin vermiştir. hausdorf’a göre piramitlerin yapım tarihi en az M.Ö. 2500’ler civarındadır.
Bölge çin tarafından yasak bölge ilan edilmiş olduğundan dolayı piramitler içerisinde bulunan mısır medeniyetinden çok ileri bir teknikle mumyalanmış olan cesetler ve Ön-Türkçe yazıtlar üzerinde araştırma yapılamamaktadır.Piramitlerin ebat, orijinal şekil ve büyüklükleri ,dikkat çekmemesi açısından Çin hükümeti tarafından maksatlı olarak tahrip ve kamufle edilmiştir.Piramitlerin üst tarafları kesilmiş ve üstleri toprakla doldurulup, kamuflaj amacıyla ağaçlandırılmıştır .
Tüm İnsanlık tarihini değiştirerek;

 

 MEDENİYETİN ASIL YARATICISININ TÜRKLER OLDUĞU SONUCUNU DOĞURAN, bu olağanüstü keşif batılı bilim adamları(!) tarafından ısrarla görmezlikten gelinmekte ve insanlığın bilgisinden daha uzun süre saklanması mümkün olmayan bu piramitleri başka bir uygarlığa mal etmeyi amaçlayan maksatlı çalışmalar yapılmaktadır…

 

 

image00217.jpg

image0037.jpg

image0047.jpg

image0055.jpg 

image0064.jpg

image0073.jpg

image0082.jpg

image0092.jpg

image0101.jpg

image0111.jpg

Avrupa’da ve dünyanın başka bölgelerinde yılardır okunamayan yazılar okunuyor ve Türkçe oldukları anlaşılıyor. Bizlere de düşen çok şey var. Her şeyi yabancılardan beklememek. İmkan ölçüsünde kendi geçmişimizi araştırmak, kendimizi aramak. Çünkü geçmişini bilmeyen bir toplumun geleceği de olmaz.

TÜRK ÖĞÜN, ÇALIŞ, GÜVEN !

HAZIRLAYAN: YILMAZ KARAHAN

 

Paylaş:

Yorumlar

“45) ORTA ASYA’DA TÜRK PİRAMİTLERİ” yazisina 95 Yorum yapilmis

  1. Gökhan BOZKURT yorum tarihi 9 Aralık, 2007 23:58

    Saygı değer hocam; değerli konulardan birisine daha imza atmışsınız. Türk tarihi ile ilgilenenler böyle bir olayın varlığını bilmektedirler. Dünya tarihinin de yeniden Türk ağırlıklı olarak yazılmasını da kuşkusuz ki hiç bir ırk istememektedir.

    Ne zaman yapıldığı kesin olarak bilinmeyen Çin Seddi’nin doğusunda yaşayan insanlar, o bilmem kaç bin kilometrelik seddi güvenlikleri için yaptıklarına göre, demek ki karşılarında muazzam bir güç ve büyük bir medeniyet vardı.

    Video görüntülerinde, pramitlerin olduğu bölgede yerleşim bölgelerinin olduğu anlaşılmaktadır. Yerleşim bölgeleri olduğuna göre yasak bölge olmaması lazım.

    Değerli Hocam; ülkemizde Ön-Türkçe üzerine çalışmalar yapan değerli insanlarımız bulunmaktadır. Üniversitelerimizin Türk Dili ve Edebiyatı bölümünde okuyan talebelerimize Türkçe’nin her şekli öğretilmektedir. Sizden istirhamım; ön ayak olup, bu bölgeye kısa süreliğine bir gezi tertip etmenizdir. Konuyla ilgilenenler olduğundan hiç şüphem yoktur.

    Saygı ve hürmetlerimle.

  2. Burhan YILMAZ yorum tarihi 10 Aralık, 2007 00:14

    ruhculuk.com bu siteyi ziyaret ediniz.
    Türklerin Kültürel ve Kozmik Kökenleri adında bir kitabım bu konuları içermektedir. Bizim Mu kökenli bir ulus olduğumuzu anlatan Atatürk’ümüzün görüşlerine uygun olan bu kitabım
    İstanbul Kozmik Yayınlarından çıkmıştır.
    Saygılarımla
    Burhan YILMAZ 0 535 572 90 10

  3. KAMURAN SAYMAN yorum tarihi 10 Aralık, 2007 10:06

    GERCEKTEN BILGILENMEMIZ ACISINDAN COK ONEMLI BIR YAZI,TESEKKUR EDERIM.BIZ TURK OLMANIN VERDIGI ONUR VE GUCLU BIR OZGUVENLE BUYUDUK,KANIMIZ ASIL;SOYUMZ,KOKUMUZ ASIL.BIZ HEP TURK OLMANIN NE BUYUK MUTLULUK OLDUGUNU HISSETTIK.SON ZAMANLARDA BU KAVRAMLAR UZERINDE TAHRIBAT YAPILMAYA UGRASILIYOR,TEHLIKELI OYUNLAR ICINE CEKILMEYE CALISILIYORUZ TARIHIMIZI BILEREK VE ONDAN GUC ALARAK VE ELBETTE TOPLUM BILINCI ICINDE OLARAK ASABILIRIZ BU TEHLIKELERI,BILGILENIP,BILGILENDIRELIM.SAYGILARIMLA.

  4. KÜRŞAD HAYTA yorum tarihi 12 Aralık, 2007 14:44

    TANRI TÜRKÜ KORUSUN

    GELİN HEPBERABER DİLİMİZE ÜLKEMİZE DİNİMİZE TÜRK MİLLETİNE SAHİP ÇIKALIM

  5. İSMAİL ÜKÜNÇ yorum tarihi 13 Aralık, 2007 04:48

    ELBETTE GERÇEKLER MUTLAKA BİR GÜN GÜNYÜZÜNE ÇIKACAKTIR BÜTÜN DÜNYA TÜRKLERİN NEREDEN GELDİĞİNİ KENDİ TARİHLERİNE BAKIPTA ÖĞRENECEKLERDİR NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

  6. Ömer ERDOĞAN yorum tarihi 13 Aralık, 2007 11:11

    Atatürk zamanında iki önemli kurum kurmuştur.
    1 – Türk Tarih Kurumu
    2 – Türk Dil Kurumu
    Bu her iki kurum çok önemli görevler üstlenmelerine rağmen Atatürk sonrası iktidarlar tarafından devamlı engellenerek hemen hemen hiç işlev yapamaz hale gelmişlerdir. Bizler dilimizi yabancı sözcüklerin istilasına sokmuş durumdayız. Tarihimizide yabancı kaynaklara bırakmış durumdayız. Bu bilgileri herkese duyurmak hepimizin görevi olmalı.
    Haydi hep beraber bu bilgileri arkadaşlarımıza, mail gruplarımıza gönderelim. Sevgi ve saygılarımla

  7. ahmet görüş yorum tarihi 16 Aralık, 2007 19:37

    HEP BERABER HARAKETE GEÇELİM.
    GERÇEK TARİHİMİZİ ÖĞRENELİM

  8. YUSUF PARLAK yorum tarihi 2 Ocak, 2008 21:04

    Ahhhhhhhhh atam ah biliyorum kemiklein sızlıyor ama ne çare elimdem bişey gelmiyor.Ama sana şunu söz veriyorum gerektiğinde cumhuriyetimiz için kanımın son damlasına kadar direneceğimden kuşkunuz olmasın.Atan sen rahat uyu

  9. Ziya Özkan yorum tarihi 4 Ocak, 2008 12:02

    Bizim kuşağımız(İTÜ mezuniyetim 1956),Atatürk’ün dediği gibi,öğündü,çalıştı,güvendi.Atalarımızla gurur duymağa evet,onlara ve yaptıklarına sahip çıkmağa evet ama hep onlarla öğünüp,az çalışıp çok konuşmağa hayır.Sorun şu:Biz öğünebileceğimiz neler yaptık?.Atalarımızın Çin’deki eserlerine tabii ki sahip çıkalım ama,daha önce Atatürk’ümüze ve onun emaneti olan ilkelere sahip çıkalım.Atamız ozaman rahat uyur.

  10. SAVAŞ GÜRKAN yorum tarihi 5 Ocak, 2008 17:13

    TARİH YALAN SÖYLEMEZ. NE MUTLU ONU TAKİBEDENLERE, DOĞRU YOUMLIYANLARA , ÖĞRETENLERE VE TARİHİYLE GURUR DUYUP ONDAN FAYDALANMASINI BİLENLERE. SAVAŞ GÜRKAN

  11. arife erkul yorum tarihi 7 Ocak, 2008 20:22

    Tarih engellense dahi yok edilemiyecektir.Gercekler bir gün açığa çıkacaktır.Bunu ;bizler, çocuklarımız, torunlarımız gerçek tarimize sahip çıkarak bütün dünya ülkelerine kanıtlayacağız.

  12. Tosun Saral yorum tarihi 7 Ocak, 2008 21:55

    Değerli Kardeşim. Kendimiz çalıp kendimiş oynuyoruz. Bu güzel çalışmanı İngilizce, Almanca, Fransızca yapta el oğlu da anlasın.

  13. Tahsin ERTEM yorum tarihi 9 Ocak, 2008 19:52

    Nerede bizim İlim (bilim) adamlarımız?

    Elin oğlu, (mızrağı değil),300 metrelik
    piramitleri çuvala sığdırmış!..

  14. Hasbi KOCABAL yorum tarihi 10 Ocak, 2008 03:15

    Mısır pramitlerinide topragın altından cıkarmıslar… bu bizim pramitler binlerce yıl once yapılmıs, dogal şartlarda toprak altında kalmıs olamazmı!? yok bizzzat cinliler yaptıysa anormal bi durum yok zaten tüm dunya bize dusman… dünya tarihinin de yeniden Türk ağırlıklı olarak yazılmasını hicbi ırk istemez evet!.

  15. humanist yorum tarihi 10 Ocak, 2008 18:19

    ye herşeyi biz yaptık tamam da bize faydası ne .Şimdi sürünüyoruz işin gerçeği bu.Banane geçmişteki bu şövenist haberlerden.Bizim sorunumuz kafayı bunlarla bozmamız biz bunlarla uğraştıkça bi arpa boyu yol alamayız zaten

  16. Serkan BİLGE yorum tarihi 10 Ocak, 2008 20:18

    Tamamda Biz Bunları Yaydık Diyelim Adamların Toplarındakı Bir Şeyi Almamız Nerdeyse İmkansız.

    Hem Bununla Biz Degil Devlet Büyüklerimizin Uğraşması Lazım Onlarda Sanırım Uğraşmaz…

  17. Hasbi KOCABAL yorum tarihi 10 Ocak, 2008 22:45

    En büyük TÜRK tür Türkün lehine bir durum varsa doğrudur deyip arkasında durmak lazım… yanlışta olsa sahiplenelim. tarihimize sahip cıkmalım!.

  18. TK yorum tarihi 11 Ocak, 2008 14:01

    Ben yurtdisinda Türkoloji okuyorum…Eski Türkler ve eski türk dilleri hakkinda talat rtekinden baska arastirma yapan türk yok gibi…hep yabancilar incelemis Türk tarihini. mesela orhun yazitlarini Thomsen cözmüs, Turfana yabancilar heyet yollamis..peki türkler nerdeydi? Yabanclar kesfediyor Türkler gurur duyuyor..biz neymisiz diye…komik ve gülünc bir durum

  19. Muhemmet Yenisey yorum tarihi 15 Ocak, 2008 10:43

    Tarihini bilmeyen bir millet baska bir millete yem olur(M.kemal Ataturk).Elin oglu ‘Monteskiyo’diyorki;Tarihten Turku cikarmaya kalksan,tarihte tarihlik kalmaz.Tarihi yaradan biz,medeniyyetin besiyi burasi,İslamiyyeti yayan, ona enbuyuk hizmeti veren biz.Sufiligin felsefesi bizde,Sosyal edaletin temeli bizde(Mete Han her yil cadirini yagmalattirmiyormu) Farabi,İbnisina,ve baska baska bilginler,gunumuzun Lutfizadesi(Azerbaycanli Turk)ABD el koymustur.Gunumuz bilgisayarlarin ve bulasik-Camasir gibi elektronik beyaz esyalarin program sistemi,Lutfizadenin’Bulanik mantik’teorisine dayanarak elde edilmektedir.iste butun bunlarin muellifi olan Turk milleti, bugun ne durumdadir.Bunun muhasibesini yapmamiz lazim.Ey turk titre kendine gel(Oguz Kaan).Daha cok calismak, okumak,bilgi edinmek,uyanik olmak, ben merkezlikten uzak olmak ve Turk milletinin kendine has, sistemini yaratmak.Muhemmet Yenisey

  20. Altan Ilgaz yorum tarihi 15 Ocak, 2008 15:31

    Ne mutlu türküm diyene :
    Ne mutlu okuyup öğrenen çalışan kazanan hizmet edene,öğrendiklerini kendi ülkesinde halkına hizmet verene.Çalişmadan kazananların sonu hüsrandır.Ne zaman hepimiz aynı şekilde düşünür, aynı şekilde,öğrenir,öğretebilirsek ne mutlu
    Türküm diyene, kimse bize düşmanlık yapamaz.
    Her kez bir birine dost olabilirse kimse bize yan
    gözle bakamaz.Her keze dostluk sevgi dilerim.
    Altan Ilgaz.

  21. Süleyman AKDEMİR yorum tarihi 16 Ocak, 2008 10:45

    2300 yıldır ilk defa ontolojik bir devlet kuran Ulu Önder ATATÜRK,geçmişimizin geleceğimize ışık tutması için,MİLLET olabilmek için Sosyolojik mantığın ne olması gerektiğini,(dil,din,tarih) hem tespit etmiş, hem de,gereken kurumları oluşturmuştur.2,Dünya Şavaşı sırasında ve ilk 10 yıl içinde yapılan kültür anlaşmaları ile de en ağır darbeyi bu kurumlar yemiştir.Yaklaşık 60 yıldır ülkemizi yönetenlerin ise, bütün hedefleri,gayelerini ve bütün istikballerini birleştirdikleri Sevr anlaşması mimarlarına hizmet ederek,yırtıp suratlarına çarptığımız bu arsız-hayasız emellerin gerçekleştirilmesidir. Muhtaç olduğumuz kudret,damarlarımızdaki Asil Kanda mevcutsa, Ne TÜRK TARİH KURUMU’na, ne TÜRK DİL KURUMU’na, ne de DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI’na yapılan saldırıları, değişiklikleri bağışlamamalı ve geleceğimizin teminatının geçmişimiz olduğunu unutmadan Kazım MİRŞAN gibi,eski TÜRK TARİHİ araştırmacılarını ve belgelerini gözümüzden bile sakınarak korumalıyız.

  22. İSMAİL SALMAN yorum tarihi 17 Ocak, 2008 14:09

    Türklerin özgün kültürünü bilimsel yöntemlerle ortaya koymak Türk aydınının ertelenemez ivedi görevidir.Bu işten daha önemlisi Türk kültürünü hamaset milliyetçiliğinin kirli bilgisinden arındırmaktır.Türkler tarihleri boyunca hep özgür ve bağımsızlıklarını ne pahasına olursa olsun koruyarak bu günlere ulaşabilmiştir.Anti-emperlalist olunmadan TÜRK milliyetçisi olunayamayacağı gerçeğinin kafalara kazınılması artık güncel görevdir.ÖNCELİKLE KENDİ ULUSUMUZLA sonrada dünyanın diğer halklarıyla ancak kendi öz dilimizle anlaşabiliriz.Bu nedenle kim hangi amaçla olursa olsun TÜRK DİLİ ni aşağılayıp bozuyorsa büyük TÜRK ULUSU na kötülük ediyor demektir.Atatürk ün çok büyük öngörüsüyle kurulan T.D.K veT.Tarih KURUMLARININ İVEDİLİKLE özgün işlevi ile çalışması,yani TÜRK ULUSUNUN tarih ve kültür bilincini yukarılara taşımalıdır.Türklerin kimlikleri ve yarattıkları yüksek medeniyetlere ilişkin belge ve bilgiler çekincesiz ve kirletilmeye zaman bırakılmadan tüm TÜRK halkıyla paylaşılmalıdır.TÜRKLER TÜM AVRASYANIN TARİHSEL AKTÖRÜDÜR.VAZGEÇİLEMEZ YAMANLIKTADIRLAR.YAŞASIN BOZULMAMIŞ TÜRK KÜLTÜRÜ.

  23. Umran Altunkaya yorum tarihi 17 Ocak, 2008 22:11

    Bu bilgiyi buyuk bir ilgiyle ve heyecanla okudum ve izledim. Yillar once Mu kitasi ile ilgili okudugum kitaplardan edindigim bilgiler bana hic de yabana atilir gibi gelmedigi gibi cok da kabul edilir gelmisti. Rahmetli Ataturk o kitaplari 1930 yilinda tercume ettirip okurken aklinda zaten bulmak istedig seyler belliydi.

    Ancak, yazinizdaki “MEDENİYETİN ASIL YARATICISININ TÜRKLER OLDUĞU SONUCUNU DOĞURAN” ibaresini ne kadar dogru ve hakli da olsa, ozellikle yabancilara karsi kullanmamanizi onerecegim. Zaten adamlar Turklerden rahatsiz oluyor. Biz boyle bir iddia ile karsilarina cikarsak asla o kalintilar dunya kamuoyuna acilmaz. Cok daha alcak gonullu ve dolayli yaklasmali konuya. Dunya tarihine katkida bulunacak tarihsel hazineler olarak ortaya atilip incelenmeleri saglanmali. Yoksa kimse “aman Turklerin ne kadar medeni oldugu ortaya ciksin” diye bu ise girismez tam tersine boyle bir sonuc cikmasin diye ellerinden geleni yaparlar. O nedenle cok iddiali yorumlardan kacinmakta fayda var eger bu piramitleri bir gun ziyaret etmek istiyorsak.

  24. mehmet atli yorum tarihi 18 Ocak, 2008 15:04

    BOŞUNA “NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE” DEMEMİŞ ULU ÖNDER ATATÜRK. PİRAMİTLERİN DE GÜN IŞIĞINA ÇIKACAĞI GÜN ELBET GELECEKTİR.TARİHİ SAKLAYAMAZSINIZ.

  25. Şükrü Kaya Göksoy yorum tarihi 20 Ocak, 2008 20:46

    Geçmişte (15 yıl kadar önce) rahmetli üstat Doğan Avcıoğlu’nun Türklerin Tarihini okurken orada açıkca “Ruslar ve Çinliler’in Türk tarihi ve eserleri hakkında hayli araştırmalar yaptıklarını ve bunları sakladıklarını” belirtiyordu ama mızrak çuvala sığmıyor,çok sevindirici bir haber,üzerinde durulursa eserlerin tahribi önlenebilir.

  26. okan yıldız yorum tarihi 21 Ocak, 2008 12:30

    bu sitenin ve bu yazının hazırlanmasında emeği geçen tüm arkadaşlarımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunmak bizim bir görevimizdir

    sözü geçen pramitlerle ilgili bir belgeseli dizcovery kanalında seyrettim orada bu piramitlerin çinlilerce ve moğollarca yapıldığının tahmin edildiğini söylemekteydi
    çin hükümeti gerçektende çoz özel izinlerle çakilmasine izin verdiği belgeselde çinli araştırmacıların buraları kimlerin yaptığının araştırılmasına gerek görmediklerini söylemeleri
    çok düşündürücüdür

    sizler gibi araştırmacı büyüklerimizin konunun üzerine gitmelerini ve gerçekte kimlerin yaptığını bulmalarını canı gönülden isterim

    gerçekte çinliler yapmış olsaydı bunu mutlaka dünyaya açıklarlardı

    demekki bu pramitleri ya türkler yaptı yada yüzyıllarca çinin sömürgesi olan moğollar

    konu üzerindeki araştırmalarınızı heyecanlabeklemekteyiz

    okan yıldız

  27. nihat ünal yorum tarihi 22 Ocak, 2008 10:40

    <p>Bu konuyu inceleyen araştıran herkese teşekkür ediyorum.Ülkemizi yöneten milliyetçi bir hükumet olacakki konunun üzerine gidebilsin.Mevcut hükumetin elinden gelse çinlilerin piramitlerin üzerine diktiği o ağaçların çoğaltılmasında yardımcı olurlar.İnşallah öyle bir hükumat başımıza geçer de insanlık gerçek tarihi öğrenir.<br />
    Saygılarımla</p>

  28. A. Zeki BAYDOĞAN yorum tarihi 24 Ocak, 2008 01:07

    yıllarca Türk tarini en doğru olarak öğrenmek istedim . Her zaman tek arzum bu oldu. Ancak şimdi öğreniyorumki türkler dünyanın en medeni ve en zeki topluluğu ve milleti . Çok mutluyum ki tarihçilerimiz bu yüce milletin gerçek kabiliyetlerini gün ışığına çıkaracak ve emperyalist ülkelerin yüzüne çarpacatır. Ve de yüce ATATÜRKÜMÜZE KARŞI görevimizi yapmanın huzurunu tüm ulusca duyacağız . Saygılarımla

  29. mirage yorum tarihi 24 Ocak, 2008 14:31

    Türk Milleti olarak geçmişimizle övünmekten başka yaptığımız bişey yok . Geçmişimiz böyle övünülecek kadar güzel olabilir ama önemli olan şimdiki durum. Eğitimsiz insalnlarla dolu az gelişmiş bir toplum olmaktan nasıl kurtuluruz onun çaresine bakmak lazım birazda, Geçmiş geçmişte kaldı…

  30. Orhan Pekin yorum tarihi 26 Ocak, 2008 01:10

    25 Ocak 2008

    Ataturk un Turkler icin soyledigi sozleri anliyarak okursak ve istediklerini yaparsak eksiklerimizi tamamliyabiliriz.
    Kanatsiz Kuslar kitabinda Italyan yazar ne yazdi;
    (Aristo nun talabesi buyuk Iskender den 2200 yil sonra 1881 de gene ayni Makodonya da Selanik de
    ikinci bir dahi dogdu. Iskender zamaninda oldugu gibi Balkanlar da otorite yok olmustu, eskiyalar; cocuk , kadin, yasli genc dusunmeden her irkta insanlari katlediyorlardi. Bu sefer gelen buyuk bebek Yunanlilara degil Turklere nasib oldu.)
    Bize dusen onun sozlerini anlamak ve dediklerini yapabilmektir. Ataturk un Orta Asya Turkleri icin
    bize ne gorevi verdigini hangimiz biliyoruz?

  31. durhasan koca yorum tarihi 28 Ocak, 2008 14:11

    BÜYÜK ÖNDERİMİZ NE KADAR GÜZEL SÖYLEMİŞ,TARİHİNİ BİLMEYEN MİLLETLER,BAŞKA MİLLETLERE YEM OLUR.YİNE TARİH YAZMAK,TARİH YAPMAK KADAR ÖNEMLİDİR.DEMİŞ,MAALESEF TÜRK TARİHİ GERÇEK TÜRKLER TARAFINDAN YAZILMADIĞI SÜRECE GENÇLERİMİZE,ÇOCUKLARIMIZA TÜRK MİLLETİNİN BÜYÜKLÜĞÜNÜ ANLATAMAYIZ.KAZIM MİRŞAN GİBİ DEĞERLİ BİLİM ADAMLARIMIZIN ARAŞTIRMALARI BİZİ BİR NEBZE OLSUN RAHATLATIYOR.BU GİBİ DEĞERLİ BİLİM ADAMLARIMIZ,ARAŞTIRMACILARIMIZ ÇOĞALIR İSE TÜRK TARİHİ VE TÜRKLERİN BAŞARILARI ORTAYA ÇIKACAKTIR. BUNLARIN YAPILABİLMESİ İÇİN ÜLKEYİ TÜRKLERİN YÖNETMESİ GEREKİR. YOKSA EMPERYALİST UŞAKLARI OLDUĞU SÜRECE BİZE ÜZÜLMEKTEN VE HAYIFLANMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY KALMIYACAKTIR.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE….

  32. Cemali ÇANKAYA yorum tarihi 30 Ocak, 2008 14:12

    Bu tür çalışmaları yapan ve yorumlayan insanlarımıza teşekkür ediyor ve daha da başarılı çalışmaların devamını diliyorum. Tarihin değişik zamanlarında, Türk tarihi ve Türk Kültürü ile ilgili çok değerli sözlü ve yazılı kaynaklar elde edilmiştir.Türk’ün bugün ve gelecekteki nesillerine düşen görev;bu sözlü ve yazılı kaynakları oluşturan bilgileri(parçaları)birleştirerek Türk’ün birliğini, beraberliğini sağlamak (bütünü) oluşturmaktır.Bugüne kadar olduğu örneklerde görüldüğü) gibi, gücümüzü önce kendimiz sonra insanlık yararına ortaya koymak olmalıdır diye düşünüyorum.

  33. İdris YALANIZ yorum tarihi 30 Ocak, 2008 20:18

    Bu yazıyı hazırlanmasında emeği geçenleri tebrik ediyorum.TÜRK TARİHİ gerçek TÜRKLER tarafından TÜRK tarihçileri tarafından yazılmadığısürece çocuklarımıza TÜRK MİLLETİNİN büyüklüğünü anlatmak mümkün deyil.Gerçekten bu piramitleri çinliler yapmış olsaydı bunu mutlaka dünyaya açıklarlardı.İşte demekki!! Türkler yapmıştır.

    “NE MUTLU TÜRKÜM DİYEN”Biz halen bu sözü çözemedik.Anlayamadık da acaba bu TÜRK pramitlerin sırrını mı çzeceğiz.Ama yakındır.Yeterki ATATTÜK’ü anlalım.

  34. ali keles yorum tarihi 31 Ocak, 2008 05:52

    oylesine bir ortama suruklenmisizki, dahili ve harici dusmanlarca, birakin arastirmayi, canimizi, yarinimizi, asimizi, basimizi(cene altindanmi baglayalim, napalim, turbani cozemedik bak…), kurtarmaya calisiyoz. bu milleti sustali maymuna cevirdiler. yazik.. bi rahatlasak, bi oh desek gerisi gelecek.. bu satilmis okumuslardan da biktik…her taraftan sarmislar.. nasilda oynuyolar.. anadolu okumali.. hemde cok.. sadece parasi olan degil herkes.. kurtulus orada..

  35. Erkan SAM yorum tarihi 11 Şubat, 2008 22:51

    !.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.!

  36. YÜCEL VARDAR yorum tarihi 14 Şubat, 2008 11:40

    TARİHİMİZİ, KİMLİĞİMİZİ, YAŞADIĞIMIZ TOPRAKLARI,KÜLTÜRÜMÜZÜ GERÇEKTEN TANIMAK İÇİN ÖĞRENMEYE NE DENLİ İHTİYACIMIZ OLDUĞUNU , ŞU BİLGİLERDEN VE YAPILAN YORUMLARDAN ANLIYORUZ. HERKES GERCEĞİ ARAMALI, OKUMALI, ARAŞTIRMALI VE SABİT FİKİRLERİNDEN KURTULMALI. ÖN YARGI BİZİ SADECE YERİMİZDE TUTAR. İLERİ GİTMEK ZORUNDAYIZ. BU ÇALIŞMALARDA EMEĞİ GECENLERE TEŞEKKÜR EDİYORUM. KİMLİĞİMLE HEP İFTAHAR ETTİM. TARİHTE YAPILAN YANLIŞLARIMIZI İYİ ANLAYABİLİRSEK VE TEKRARINDAN KAÇABİLİRSEK, HAKETTİĞİMİZ YERİ BULUR VE KORURUZ. YETERKİ OKUYALIM VE ÖĞRENELİM.

  37. Seda ULU yorum tarihi 14 Şubat, 2008 21:59

    Bu bilgiyi okuyup ve izlediğimde tüylerim diken diken oldu…Günümüzde olan olaylar bizi temllerimizden sarstığına inanıyorum. Bunun nedenlerinden biride geçmişimizi yeterince bilmiyor olmamızdır…Atamızın bize emanet ettiği bu cennet vatanı kanımın son damlasına kadar koruyacağıma şerefim üzerine söz veriyorum.lütfen aydınlık bir gelecek görebilmek için geçmişimizi bilelim! bu değerli bilgilerle aydınlattığınız için teşeküürler.
    Saygılarımla

  38. M. Nilgun Kandemir yorum tarihi 19 Şubat, 2008 02:34

    Sayin saygideger hocam,
    Sizinde belirtiginiz gibi Turk Tarihi butun ciplakligi ile tum dunyanin gozleri onune serilmeli ve tum yeni nesile en iyi sekilde aktarilmalidir. Okullarda okutulan Turk Tarihinden bahsetmiyorum. Gercek Turk Tarihinden bahsediyorum. Atalarimizin nasil yasadiklarindan neleri uygarliga kazandirdiklarindan ve sadece savasan bir millet degil ayni zamanda uygarlik adina bircok gelismeye imza atan Turklerden bahsediyorum. Ve sunuda eklemek istiyorumki Turkiye Cumhuriyeti vatandaslari yeni gelisen ve tarih sayfalarina sevdali genc kusaklardan ve sizin gibi irfan sahibi egitimcilerimizin yardimlari ile buna muafakat edecegimize gonulden inaniyorum. Simdiye kadar gosterdiginiz hassasiyetten ve yaptiginiz calismalardan dolayi tesekkurlerimi bir borc bilirim. Tesekkurlerimi arz ederken sizi ve grup arkadaslarinizi saygiyla selemlarim.

  39. erdogan sezen yorum tarihi 20 Şubat, 2008 14:52

    Tanri TURK,u korusun !!?? kimden diye soran ciktimi hic hayir yanitini bilen varsa burada paylasalim

  40. sengul yazicioglu yorum tarihi 6 Mart, 2008 21:30

    Tanri Turk u Gurcu asilli arap kokenli karili ve icimizdeki hainlerden korusun ,icerden saglam olmadikca disari herzaman bizi yonetir, aynen orneginde oldugu gibi ,simdiki hukumet bunun cok guzel bir ornegi ,satmadiklari ne kaldiki kendi ulkemize kendimiz kole yapiliyoruz,madenler satildi parasini yabancilar. meydana getirmeyi Turkler yani koleligini yapacaklar,dini tekeline alip yapmadiklari pislik ve sahtekarlik kalmayan bu hain ve betbahtlar bir avuc toprak koymazcasina satmaya kararli ,pis sakallariyla gelcek ve ceplerine girecek paralari dusundukce salyalarini gorer gibiyim ,Turk lugumle gurur duyuyorum ama turban in yani sikma basin golgesine siginip turk kadinini rezil eden ucuz ve satilmis bayanlardanda utanc duyuyorum,bilmeleri gerekirki bilmin ve aklin esaretidir turban .
    Bu yaziyi okuyunca gururlandim atalarimla ,herkoseye bir cami konduran zihniyet,bilim ve arastirmaya para bulamaz,arasirilmasi gereken cok sey var ama tanri bu hainlerden bizi korusun ve dunyaya ne oldugumuzu tarihle gosterelim saygilar.

  41. ali kaya yorum tarihi 17 Mart, 2008 19:23

    degerli arkadaşlar şanlı türk tarihine dil uzatanlar bir kez daha utanmışlardır herhalde.geçmişimize mutlak bir surette sahip çıkmalıyız.bu sözde kalmamalı tavır ve davranışlarımıza yansıtmalıyız.bir türk ve tarihçi olarak gurur duyuyorum.herkese katkılarından dolayı teşk.ederim.hocalarıma selamlar..

  42. Umran Altunkaya yorum tarihi 28 Mart, 2008 16:23

    herkese merhaba!

    Bu konuyla ilgili maili alinca ben de bir heyecan esime anlattim. Esim bir yabanci olarak bu haberi gulumseyerek dinledi ve “dogru olamaz” diyerek internette arastirma yapti ve Cin;in bu yapilarin piramit oldugunu yukarida adi gecen prof. sayesinde ogrendigini ve bu yapilari turistlerin ziyaretine actigini ogrendi ben de utanip oturdum cunku hangi konuyu biz hararetle “haksizlik” diye ele alsak o arastirip iddialarin asilsiz oldugunu buluyor ve ben gelen bu haberlere karsi guvenimi yitiriyorum.

    Simdi sizden ricam bu haberin dogrulugunu teyid etmenizdir. Eger dogru degilse lutfen ulkesini ve milletini cesitli cephelerde savunmaya calisan bizleri asilsiz haberler zor duruma dusurmeyin zira Turkiye’de dogmus buyumus ve yillarca BBC Turkiye temsilciligini yapmis Andrew Mango bile biz Turklerin komplo teorilerine pek merakli oldugumuzu ve herkesin bize karsi olduguna dair temelsiz bir saplantimiz oldugunu yaziyor. Bunlarin hepsine katilmiyorum cunku batidaki medya ve politikacilarin Turkiye ve Turk halkina karsi muhtemelen nedenini kendilerinin de bilmedigi bir antipatileri oldugu kesin ama bunu asilsiz haberlerle heyecanlanip iddialarda bulunarak daha da kotu hale getirmeyelim.

    Bu haberinizin dogrulugu ispat edebilecegiz elle tutulur jkanitlariniz varsa cok sevinecegim.

    Selamlar
    Umran

  43. Yener ŞEN yorum tarihi 27 Mayıs, 2008 08:50

    Ümran Hanımın aktardığı sonuç çarpıcı. Bu piramitler Çin tarafindan ne zaman ziyarete açılmıştır? Cinliler daha once hayatlarinda hic piramit görmemiler mi de bizim profesörden bu yapıların aslında bir piramit olduğunu öğrenmişler? Üst kısımlar traşlanırken piramit yapımında kullanılan malzemeler hiç mi gözlerine çarpmamış?Anlayamadım doğrusu. Ziyarete açıldı ise içerideki eserler hakkında bilgiyi profesörümüz neden aktarmıyor? Niçin sağlıklı araştırma yapacak bir ekip görevlendirilmiyor. Kültür Bakanlğımız ne iş yapar? Bu olaydan haberdar mı, araştırmanın hangi aşamasında yer alıyor? Saygılarımla.

  44. Ali SENGER yorum tarihi 13 Haziran, 2008 09:12

    Türk Tarihi, insanalık tarihini yazacak kadar köklü ve donanımlıdır. Ne varki “unutkanlığı” ona yakıştıranlar yanılgı içerisindedir. Aslında tarihi olmayan ve tarih yaratmaya çalışanlar, köklü tarihi olan bir milleti tarihsizleştirme veya tarihsel hafızasını silme eylemi içerisindedirler. Tarih araştırmaları yapıldıkça insanlık tarihinde görülen TÜRK izleri ya saklanmakta yada başka millet dahi olmayan topluluklara mal edilmektedir.

    Gerçekler saklanmakla yok edilemez. Hatta insanlık tarihinin hafızasından silinemez.

    “Ey Türk istikbalinin evladı!
    İşte; bu ahval ve şerait içinde dahi, vazifen, Türk istiklal ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur.”

    Siteyi hazırlayan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Türk tarihinin izlerini sürmelerini ve bunları tüm ilgili dostlarla paylaşmalarını rica ediyorum.

    Saygı ve sağlıklar diliyorum.

  45. Deniz Kordemir Yaşınel yorum tarihi 28 Haziran, 2008 10:47

    Bütün bu yorumları okuyacak olanlardan bir ricam var. Yıllar önce bir meslektaşım vardı, ismi Basir Feyizoğlu idi, birlikte o zamanki Galatasaray Yüksek Mühendislik okulunda Almanca hocalığı yapıyorduk.
    Kendisinin bir iddiası vardı : Dünyadaki bugün kullanılan bütün sözcükler beli bir formüle oturduklarında hepsinin Türkçeden çıkmış olduğu görülmektedir. Bu formüle de Basir Bey “Başarason” formülü diyordu. Bu teze inananlar arasında bilim adamları ve özellikle Goethe’nin Faust’unu Türkçeye kazandıran ünlü Tıp profesörü e vardı. (İsmini şu anda hatırlamıyorum) Ben ısrarla bu çalışmasını yayınlamasını söylüyordum, ama o önce Türkoloji’de bir doktora çalışması yapacağını söylüyordu. Sonra yurt dışına gitmem yüzünden Basir Bey’in izini kaybettim ve bulamyıorum. Ama teorisinin gerçek olacağına inanıyorum, kendisi mükemmel yabancı dil bilen bir kişiydi. Eğer bu çalışması yayınlanamadan yok olursa çok yazık olur diye düşünüyorum. Kendisi Kayserili ünlü Feyizoğlu (veya Feyzioğlu) ailesindendi. Bu konuyla ilgilenen oursa çok sevinirim.

  46. ahmet can yorum tarihi 13 Temmuz, 2008 15:50

    bence en doğru gen araştırması yapalım kimler türk bu ülkede kimler değil bakalım

  47. Mehmet Hazar yorum tarihi 9 Eylül, 2008 10:49

    Türkler ile Sümerlerin M.Ö. Mezopotamya’da birlikte yaşadıkları bilinmektedir. Bunu Sümercedeki Türkçe kelimeler kanıtlamıştır. Türklerin Fırat ve Dicle boylarından Türkistan dediğimiz Orta Asya’ya gittikleri tezi bu Türk piramitleriyle doğrulanmaktadır. Bu konuda unutulmaması gereken bir konu da dövmekerdir. Türk yazı sisteminin beden işareti olarak Mezopotamya’da görülmesi Türklerin ne kadar kadim bir kültüre sahip olduklarını gösterir.

  48. Saklanan Türk Piramitleri « EUROPE TURKMEN FRIENDSHIPS yorum tarihi 15 Eylül, 2008 10:11
  49. mustafa yorum tarihi 27 Eylül, 2008 16:19

    Dostlarim Bu konuyu basta hukumet ele almali ve de tarihcilerimiz. inanin o bize ayit olan mirasi ve kulturu orada oylece birakmamiz dogru olmaz!

  50. Mahir Kara yorum tarihi 18 Ekim, 2008 17:19

    Sevgili dostlarım ben bu konu hakkında geniş çaplı bir araştırma yaparak bu konuyu sonuçlandırmak istiyorum sizlerden bu araştırmaya katılmak isteyenleriniz varsa bana şu e-mail adreslerinden ulaşabilirsiniz ;
    [email protected]
    [email protected]

  51. duygu dalmış yorum tarihi 28 Kasım, 2008 13:31

    iyi günler benim beyaz piramitlerle ilgili araştırılması gereken bir konum var geniş birşey bulamıyorum internet üzerinden.benim yararlanabileceğim bir kitap önerebilirmisiniz kazım mirşanın araştırdığını biliyorum ama kitabını bulamadım ya da böyle bir kitap varmı bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim iyi günler.kolay gelsin

  52. Özer AKGÜL yorum tarihi 28 Aralık, 2008 12:48

    dünya üzerinde bizim kadar zengin tarihi olan bir millet yoktur. bunları tüm dünyaya duyurmalıyız. belki de bu piramitler dünyanın tarihinin gidişatını değiştirecek önemli şeylere sahiptir. ve bunu o çinliler nasıl gizlerler anlamam. o seddi yaparken ne den o kadar büyük yaptıkları anlaşıldı karşılarında nasıl bi güç vardı ki tırsıp o kadar büyük bi sur yaptılar. işte bunları dünyaya duyurmakta aydınların işidir. gidipte ermenilerden özür dileyeceklerine tarihimizi araştırsınlar da dünya tarih görsün !!!

    Saygılarımla; Özer

  53. Av.Tuncer GÜNGÖR yorum tarihi 2 Ocak, 2009 15:25

    Dünyanın HER TARAFINDAKİ TÜRK ESERLERİ YOK EDİLİYOR Suudi arabistanda, Avrupada , Çinde…
    Sistemli bir şekilde Türk Medeniyeti kıyıma uğruyor. Biz ise İstanbul surları, Ayasofya başta olmak üzere bütün bizans eserlerini onararak, “buralar sizin topraklarınız” diye bağırıyoruz. Hatta onların kılıklarına girip , şölenler bile yapıyoruz…
    Bence biz yanlış yapıyoruz…

  54. bu arada israill yorum tarihi 5 Ocak, 2009 02:18

    kardeşşş bu arada israile lanet olsun buşun ayakkabıları gözune girsin

  55. alp eren karaman yorum tarihi 10 Ocak, 2009 14:02

    avrupalılar bizden korkuyo biz dünya medeniyetitinin yaratıcısıyız

  56. emrah yunusoğlu yorum tarihi 28 Ocak, 2009 23:12

    ya hocam bir türlü anlamam biz türklerin hiç mi dostu yok!!! bir kere daha daha bunu öğrendim ‘TÜRKÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU YOKTUR!!!’

  57. mehmet Alperen Şener yorum tarihi 17 Şubat, 2009 20:43

    Biz Türklere karşı yürütülen bu stratejinin tek sebebi vardır bence; ben de avrupanın ya da amerikanın yerinde olsam, tarihte ilk defa denizlatını yapan ve yüzdüren, 600 sene avrupanın ortasında at koşturan, bilim adamları ilkleriyle tanınan bir medeniyetin daha da ululaştırılmasına gör yummazdım. Ama bir Ademoğlu olarak düşündüğümde insanlık adına bu yapılanlar erdemsizliktir, orada toprak altına hapsedilen bilgiler insanlığın tarihine yeni ışıklar tutabilir; bu kesindir, işte bu kesin gerçekler batıyı korkutuyor. Tabi bu gerçeğin Türklük olması…
    Çin in ise tek çekincesi eskiliğiyle ve bilgeliğiyle övündüğü medeniyetinin başka medeniyetlerin mirası olmasıdır.

    “Türkün türkten başka dostu yoktur.”

  58. murat can yorum tarihi 20 Şubat, 2009 11:48

    Sevgili hocam çok güzel bir çalışma yapmışsınız tebrik ederim yalnız bu çalışmalarınız. Tüm Türk halkına duyurmanı isterim. Devlet erkânına da iletmenizi isterim bu çalışmayı dikkatle takip edeceğimi bilesin…

  59. hasan yorum tarihi 17 Mart, 2009 22:00

    arkadaşlar araştırdım GOOGLE EARTH da piramitler görünüyor vede uygur piramitleridiye resimler konmuş ( one of the huge uyghur pyramids Worlds Largest Pyramid(uyghur pyramid))
    kordinatlarıda 34 derece 20 dakika 15 saniye kuzey 108 derece 34 dakika 10 saniye dogu
    heycanlı bir araştırma oldu

  60. Araştırılması için site kuralım yorum tarihi 18 Mart, 2009 22:58

    facebookta gurup da olur

  61. hasan çatatalpınar yorum tarihi 19 Mart, 2009 13:35

    arkadaşlar konuyu google earth dan aradım piramitler net bir şekilde görünüyor
    buna göre kotları şöyle 34 derece 20 dakika 16 saniye kuzey 108 derece 34 dakika 11 saniye doğu ayrıca belki incelemeye açık değidir ama adları (Worlds Largest Pyramid(uyghur pyramid)))
    (great white turkish pyramid from uyghur turks)gibi oldugunu zannediyorum

  62. Atakan yazıyor yorum tarihi 23 Mart, 2009 23:50

    İnanın ben bunları gördükten sonra şok oldum.Yıllardır nedendir bilinmez bize öz vatanımızda atalarımız göçebe olduğu.Atların ve sığırların peşinden giden çobanlar olduğu anlatıldı.Aşağılandık.Çin büyük medeniyette biz sanki onlara her fırsatta saldıran yağmacılar olarak görüldük.Bütün milletlerin medeniyetleri kalıcı eserler bırakırlarda bizim atalazırmı güya göçebe oldukları için kalıcı bir sanat eseri bırakamazlardı.Alın size 300 metre piramit.Napıcaksınız şimdi.Adamlar üstü örtülsün diye bizim pramitlerimizin üstünü ağaçlar kaplamışlar.Nerde Usenco hani dünya tarihi mirası.Bu Pramitleri neden gün yüzüne çıkarmıyorlar.Aslında biliyorlar ama çıkarmıyorlar çünkü bizim çok büyük bir medeniyet sahi olduğumuz ortaya çıkarsa karşımızda küçülmekten korkuyorlar.Karşılarında artık eğilmememizden korkuyorlar.Kendilere artık yalakalık yapmıyacağımızda ne olur bizide aranıza alın diye yalvarmıyacağımızdan korkuyorlar.Dünyanın en eski ve en gelişmiş medeniyetine biz sahibiz.İspat mı istiyorsunuz alın size 300 metre Türk pramiti mısırda keops 160 metre.Milliyetçi bir hükümet anlayışı ile bu gerçek tarihi bütün dünyaya anlatmalıyız ve dünyanın ezberini bozup gerekli araştırmalardan sonra gerçek tarihimizi yeniden yazmalıyız.Emeği geçen bütün arkadaşlardan Allah razı olsun.Bu bilgileri elinden geldiği kadar herkesle paylaşacağım.Sevgi ve dua ile..

  63. iliyar-uygur yorum tarihi 26 Mart, 2009 20:15

    Ben Uygur Türkü Olarak Türk Piramitleri’Nin Varlığını Bilmiyordum Bir Arkadaşımın Söylemesi İle Öğrendim Çindeki Bu Piramitlerin Varlığını Oğrenince Kanım Dondu Ve Çok Hayacanlandım Hata Ve Hata Şaşırdım Kaldım Bence Dünyadaki Bütün Türk Tarihini Aydınlığa Çıkaracak Bir Tarih Destani Bu Saygılarımla.

  64. Taylan yorum tarihi 23 Nisan, 2009 03:05

    Arkadaşlar öncelikle şu anlayalım günümzde medya güçlü bir araçtır.Bunu okuma alışkanlığı az olan ulusumuzun neredeyse her şeyi televizyondan öğrenir hale gelmesinden anlayabiliyoruz.Bu medya etkisi tarih bilincimizi köreltmede de bayağı işe yaramış anlaşılan.Çünkü çoğu arkadaşım tabi ben de bu olayı daha yeni duyuyoruz.Oysa ki internette kısa bir araştırma yaptım.Ve bu olayların bazı kişiler tarafından ısrarla araştırıldığı 2004 lerden beri bazı sitelerde ciddi araştırma sonuçlarına dayanan müthiş diye adlanacak makaleler buldum ve okudum.
    Mesela ben iskitler ve sakalarla ilgili bi kaç şey okumuştum.Bunların anadoludaki faaliyetleri M.Ö. 700 lere dayanıyomuş.Yani benim o bilgime göre Türkler ,ilk Türk boyları Anadolu sınırlarına
    M.Ö. 700 lerde gelmiş oluyor. Ancak şu internette az biraz araştırınca üniversitelerdeki hocalarımızın müthiş araştırmaları olduğu ortaya çıkıyor.Hatta kitapları bulunamayacak kadar.
    O çalışmalarda şimdilik Türk tarihi 13 Bin yıl öncesine gidyor.İnanılır gibi değil ama bunu bazı yabancı bilim adamlarıda tamamı ile kabul etmiş durumda.
    Bu araştırmaları günlerce Dünya’nın her yerinde sürdüren bilim adamlarımıza ,araştırmacılarımıza teşekkür ederim.
    Bu siteyi bilirsiniz belki ben görmemiştim.Buyrun bi ziyaret edin.http://www.biroybil.com/

  65. hayati piyi yorum tarihi 7 Haziran, 2009 20:27

    hocam allaha razi olsun cok güzel bir paylasim oldu olasi cinliler türklerle savas icindeler cin sediyde ondan yapildi

  66. hayati piyi yorum tarihi 7 Haziran, 2009 20:29

    hocam allaha razi olsun cinliler türk tarihini yuk etmek icin herseyi yapiyurlar

  67. firat coşkun yorum tarihi 21 Haziran, 2009 19:34

    Mısırlaların piramitleir varda ne oluyor….

    Hem bu bizim piarmidimiz olsa kaç yazar…..

    Türk Öğün Çalış Güven…….

    3 Maddeden en iyi uyguladığmız… ÖĞÜN

    Kalan iki maddeyi hiç uygulayamacağız……

    _____________________________

    Saygılarla…..

  68. T yorum tarihi 18 Ağustos, 2009 22:58

    […] Olur mu yaaa… biter mi hi

  69. ömer yorum tarihi 26 Ağustos, 2009 16:17

    peki bu pramitleri dünyaya duyurmak için biz n yapmalıyız veya neler yapabiliriz

  70. Altan Sübakan yorum tarihi 20 Aralık, 2009 19:51

    Mısır piramitleri belki de dünyada yapılan en son piramitlerdir. Piramitlerin yapımı, 70.000 yıl öncesinden 12.000 yıl öncesinde yaşamış ve büyük uygarlıklar kurmuş olan kayıp MU kıtası uygarlığı ile başlamıştır. Bugün Meksika’da (Maya), Çin’de, ve Mısır’da bulunan piramitlerin kökeni Pasifik okyanusunda 12.000 yıl önce dünyada meydana gelen büyük jeolojik değişikliler sonucu yok olan MU uygarlığıdır. Bunun böyle değerlendirilmesi ve araştırmaların bu yönde sürdürülmesinde yarar vardır. Türk’lerin de anayurdunun MU kıtası olduğu düşüncesi, Atatürk’ün de önemli araştırmalar yaptırmasıne neden olmuştur.
    Saygılarımla, Altan Sübakan, Ankara.

  71. M.Nihat Yılmaz yorum tarihi 6 Ocak, 2010 22:07

    Dünya’da en büyük-yüksek piramitin, Türkler’in eseri olduğu ortaya çıkıyor.
    Tarihin, Türkler ile başladığı kabul ediliyor. Bir zamanlar Dünya medeniyeti bizden öğrenmiş. Ancak; daha sonra kendi geçmişimizi yabancılardan öğrenmeye başlamışız.Orhun Kitabeleri’nin okunması,Orta asya kazıları vs.gibi.
    Şimdi,kendimizi,tarihimizi,M.Kemal Atatürk’ü
    yeniden keşfetme zamanı,çalışma-dayanışma zamanı.
    Ne mutlu Türk’üm -çalıştım,başardım- diyene!
    Saygılarımla.

  72. erden ozan yorum tarihi 2 Şubat, 2010 17:34

    Şimdi mu kökenli olduğu düsünülen eski türk uygurların atalarının yaptığı bu pramitleri ‘toharlara’ mal etmeye yönelik çalışmalar var halbuki ön-toharların prota- türk kökenli oldukları ortaya çıkınca ne yapaklar bilemiyorum..toharlar -avarlar-tatarlar birbirine zincirleme bağlantılı topluluklardı.hint ırkı(hami) toplulukları sami topluluklar eskidir kabbul ama ön- toharların ön-proto türk kavimi olasılığı daha yüksektir zaten ön erken yazıtlarından bu kolaylıkla anlaşılıcaktır.

  73. egemen yorum tarihi 2 Şubat, 2010 18:29

    herkeze saygilar arkadaslar gercekten kandirilmisiz bunca zamandir bize ogretilen tarihle simdi ogrendiklerimiz cok farkli bize hep savaslari ogrettiler ama simdi turkun ne buyuk bir medeniyet yarattigini ogrenmek gercekten gurur verici ve tarihten aldigimiz gucle turk dahada yukselecek…ne mutlu turkum diyene

  74. Suat Narin yorum tarihi 8 Şubat, 2010 09:59

    yukarıda yazılanlar bilimsel değil, bir sürü yanlışlar var ve hamaset ypılmış. Bilimsel gerçekler böyle ortaya konulmaz. örnekler; 1957 tarihinde yeni çin’i mao kurmuştu bile..fotoğrafın çekildiği tarih 1947. piramitlerin sayısı belli değil. binlerce. sadece birkaçı taştan. gerisi hepsi kerpiçten. tam ortasında stadyum formunda mezar odaları taştan. kerpiç’in yapısı pişmemiş toprak/tuğla değil. çinliler ağaçlandırmasının nedeni kamuflaj değil, sert kerpiçin yapısını bozmak ve dozerlerle bataklık alanı doldurup tarıma ve yerleşime açmak. 5 m. yüksekliğinde zeminler hazırlamak için ağaç köklerinin toprağa dönüştürme işlemidir. diğer yandan yıkamadıkları taş olanları, bazılarını kendine mal edip, çeşitli hanedanlıklarla adlandırıp, müze ve yeni kral mezarları haline de getirmişlerdir. her piramitin önünde türk kültürü belgisi, kitabeler vardır, bunların yazılarını çince ve yeni uydurmalarla değiştirmişlerdir, değiştirmediklerini de göktürk ve bugün arap alfabesi diye bildiğiniz uygur alfabesi olan karşılaştıkları tüm yazıları silip kaldırmışlardır. yıkmakla bitirememişlerdir. bir taraftan da hazır işlenmiş altın madeni gibi görmektedirler. çıkan eşyaları külçe altına, gümüşe çevirip, ekonomilerine kazandırmaktadırlar. bu gün bile bu işlemler, yağma misali devam etmekte bir kısmının üzerine hava alanı ve nükleer santral bile inşa etmişlerdir. google earth’den 2004 çekimlerinde bile dumanı tüten dozerlerin çalışmaları bile fotoğraflarda görülebilmektedir. trajedi devam etmekte unesco gibi dünya mirasına sahiplenen kurumların gık’ı çıkmamaktadır.

  75. Yılmaz Karahan yorum tarihi 8 Şubat, 2010 14:07

    SUAT BEY,
    FOTOĞRAFLAR 2.DÜNYA SAVAŞI SIRASINDA ÇEKİLDİĞİ VE BU FOTOĞRAFLARIN 1957 YILINDA YAYINLANDIĞI BELİRTİLMİŞTİR.
    MAO’NUN, İKTİDARA GELMESİNİN PİRAMİTLERİN VARLIĞI İLE NE ALAKASI VAR?
    LÜTFEN YORUMLARIMIZI ÖZELLEŞTİRMEYELİM…
    YAZIYA YAPMIŞ OLDUĞUNUZ KATKIDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ.

  76. ali güven yorum tarihi 22 Şubat, 2010 11:46

    BU PRAMİTLER ESKİ UYGURLARA AYİT, UYGURLARIN İLK MU KOLENİSİ OLDUĞU BAZI TARİHCİLER SÖYLER ,UYGUR GERÇEK ARİDİR YANİ TÜRKLER ,GERCEK ARİ IRKTIR VE TARİHTE DÜNYANIN HEMEN HEMEN HER YERİNDE İZLERİNİ KÜLTÜRLERİNİ BIRAKMIŞLARDIR,ŞU AN BREYSEL TÜRK ,DEYİL KÜRESEL TÜRK BAHSİ VARDIR. BU GERCEKLERİN ÜSTÜ NE KADAR KAPATILIRSA KAPATILSIN DAHADA gercek özgür ve bağımsız tarih HAKİM OLDUĞUNDA BU GERCEKLERİN ÜSTÜ AÇILACAKTIR …

  77. Metin Gürbüz yorum tarihi 16 Mart, 2010 11:54

    Arkadaşlar bu piramitlerin Türklere ait olduğu ispatlandı.Aşağıdaki linki tıklayıp şaşırtıcı seyahati okuyun.

    http://www.netpano.com/haber/4061/Beyaz/Piramitlerde/Saklanan/Gerçekler

  78. soner elaslan yorum tarihi 2 Nisan, 2010 20:06

    Ayrintili arastirma yapilmasi lazim.diplomasiyle halledilebilir ben zannetmiyorum cin buna karsi cuisine…bu turk kani vatan millet sakaryacilari anlamak mumkun degil..tabiki guzl sey bu..hqberi ilk gorunce vaybe dedim..ntvmsnbcde gordum,ama bunu fasizme getirmek gerekmez sen arastir tarih kitabini yaz tabi diger milletlerd yapsin ama atam rahat uyu gibi laflara gerek yok..

  79. SERKAN AYAN yorum tarihi 12 Nisan, 2010 16:56

    Onlar bizim piramitimizi saklamamalılardı.

  80. adnan güneş yorum tarihi 16 Nisan, 2010 14:54

    en başalangıçtaki hakiki ari ırk proto-türk kavimleridir..dünyanın her yerine dagıldığından asimile olan türkler dünyadaki nufusları azalmıstır.

  81. kazım yorum tarihi 15 Haziran, 2010 13:39

    eski türklere ayit olabilecek tarihi kalıntıların veye buluntuların üstünün örtülmesine alıştık,çin hiç zahmetten kaçınmadan güzelce pramitlerin üstünün toprakla örtmüş, belliki gizlemek için bir sebebleri var.

  82. vedat yorum tarihi 25 Haziran, 2010 16:31

    türkler mu uygarlığını kurmuş insanların evlatlarından ve devamıdır. yukardaki uygur pramitleri bu ispatlarda bir tanesidir.

  83. şeyma yorum tarihi 3 Eylül, 2010 18:23

    haklısınız fakat türkiyede böyle bir olanak yok araştırma yapmak için ortam olması lazım ama bçşe bişi yok malesef insanlarda istekde yok

  84. eyup yorum tarihi 20 Ekim, 2010 21:26

    zülkarnenin kim oldoğu hakkında zamanın alimlerindende farklı bakış açıları olmuş başta saidi nursi de olmak üzere bu sitedede görmüş olduğunuz gibi..okuyun:: http://www.mailce.com/hz-zulkarneyn-kimdir.html …zülkarney iskender olamaz .zaten hatasınıda vermiş olduğu hadisle ispat edeceğim. bu sitedede zulkarneynin zamanın yemen padişahlarından isakender adlı bir şahsiyet olduğu yazılı ve yardımcısının hz. hızır olduğu ve hz ibrahimle hac vazifesini yaptığı yazılı…….. ve birde hadis var .Peygamberimiz (S.A.V.) buyurmustur ki : « Ismini duydugunuz kimselerden yeryüzünde dört kisi mâlik oldu. Mü’min olan ikisi, ikisi de kâfir idi. Mü’min olan ikisi, Zülkarneyn ile Süleyman idi. Kâfir olan ikisi de Nemrud ile Buhtunnasar idi. Besinci olarak yeryüzüne benim evlâdimdan biri yâni Mehdi mâlik olacaktir ».

    hz ibarahim zamanında yeryünde hakim olan nemruttur ..kurandanda anlıyacağımız gibi ..hem nemrud hemde yemenli padişah iskender aynı zamana denk gelemez kaldıki zulkarneyn hz isadan bir evvelki paygamberdir …haz ibarahim se onlardan çok daha evvel yeryüzündeydi. zülkarneyn yecüc mecüc ve zülkarneynin doğuya batıya sefer düzenlemesi. kuranda derki ..zülkarneyn için. oda bir yol tuttu güneşin battığı yere doğru onu yani güneşi kara balçıklı bir gözede batar buldu ..o mevki zannedersem fillandiya yakınındaaki baltık denizi olması muhtemel çünkü uzaydan bakıldığı zaman baltık denizi kıyısında iki göl vardır onlar aynı iki kara göze bibi dururlar ..demek istediğim zülkarneyn ve oğuzhan destanı örtüşüyor..zaten doğuya seferindede yecüc ve mecücü hapsetme olayı .yecüc çinlilerden talancı bir topluluk mecücde moğolardan iri kıyım bir talancı topluluktur . zülkarneynin yerüzündeyken adaleti yeryüzüne yaydığı anlatılmaktadır ..zülkarnenynin anlamınında türkçe karşılığı iki zaman sahibi bir asırdan fazla yaşadığı için oğuzhan destanınıda okumuştum oda bir asırdan fazla yaşamış ..ve gelecek olan mehdininde bir kişi değil birden fazla allah inancı ile yerzüne tekrar adaleti getiren inanmışlar topluluğu olması muhtemel.. bu ufo sitesinede bilgim dahilinde dört beş yorum yazdım okumak isteyen okuyabilir. http://www.uzaysitesi.com/ufo-goruntuleri-ve-resimleri?cp=6#comment-4100

  85. mete özdemir yorum tarihi 5 Kasım, 2010 02:14

    Türk tarihi ve Türk piramitleri dünyaya öncelikle Türkiyeye duyurulmalıdır.
    Sağolun varolun
    Ne Mutlu Türküm diyene.

  86. bilge kaan oğlu yorum tarihi 19 Aralık, 2010 00:21

    HZ. Zülkarneyn ‘ Oğuzhan olabilir bu kuvvetle muhtemeldir Oğuzhanın batıya ve doğuya seferler yaptığı ve büyük bir dünya devletinin padisahı olduğu hikayeleri´´destanlar günümüze kadar gelmiştir. hz.Zülkarneyn ilgili Kura-ı Kerim’deki Keyf suresinde ayetler ile Oğuzhan ile ilgili söylenceler bununla benzerlikler dikkat çekiçidir.(Şüphesizki her şeyin en doğrusunu ALLAH(c.c) bilir.
    Cin’deki Uygur Türk pramitleri´ Oğuzhanın yaşadığı dönemdemi yaptırıldı? ve büyük beyaz pramit Oğuzhan içinmi yapıldı?. kendi tarihimizi yeterince bilimsel ve geniş araştıramadığımız sürece bunlar sadece soru olarak kalıcaktır.

  87. bilge kaan oğlu yorum tarihi 19 Aralık, 2010 15:20

    HZ.Zülkarneyn ‘Oğuzhan olabilir bu kuvvetle muhtameldir Oğuzhanın batıya ve doğuya seferler yaptığı ve büyük bir dünya devletinin padişahı olduğu hikayeleri , destanları günümüze kadar ulaşmıştır.HZ.Zülkarneyn ile ilgili Kuran-ı Kerim’deki ‘Kehy’ suresindeki ayetler Oguzhan ile ilgili söylenceler benzerlikler dikkat çekicidir.(şüphesisizki her şeyin en doğrusunu ALLLAH(c.c)bilir).Cin’deki Uygur Türk Pramitleri’Oğuzhanın yaşadığı dönemdemi yaptırıldı?büyük beyaz piramit Oğuzhan içinmi yapıldı?kendi tarihimizi yeterince bilimsel ve geniş arştıramadığımız sürece bu konu sadece soru olarak kalıcaktır.

  88. mümin özgür yorum tarihi 10 Ocak, 2011 20:16

    Ergenekon,Doğu Türkistan,Türk illeri,Türkiye…Balkanlar[Adriyatik denizine kadar].Türküm diyebilmek,ırkçılık değildir.Bizlere, bunları unutturamamaları için,gerçekten çok çalışmamız lazım.

  89. gamze terzioğlu yorum tarihi 12 Ocak, 2011 19:46

    türk piramitleri hakkında çok araştırmalar yaptım yaptığım arastırmalar sonuçu Türk piramitlerini kimsenin sahip çıkmaması çok üzücü birşey, bunlara sahip çıkmamız lazım eğer biz Türk halkı bunu yapamıyorsak gerçekten üzücü bir durumdayız ama buna bi son verilsin artık piramitlerin ortaya çıkması değil Türkiye tarihi dünya tarihini değiştirecek kadar önemlii…

  90. Sebahattin Köroğlu yorum tarihi 23 Ocak, 2011 20:16

    Biz Anadolu Türklüğü ve dünya Türklüğü ne sahip olduğumuz değerlerin farkındayız ne de gelişen bilgi dünyasına ayak uydurma anlayışındayız. Bir millet bu şekilde asla ayakta kalamaz ve onurunu koruyamaz. Büyük önder Atatürk’ün Türk Tarih Kurumunu niçin kurduğunu, Türk Dil Kurumunu niçin kurduğunu, bunlara araştırmacı yetiştirmek için Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesini niçin kurduğunu, onun Türklüğüyle niçin çok övündüğünü, Dil, tarih ve kültür işleriyle bizzat niçin ilgilendiğini, birçoklarına göre “safsata” gibi görülen ama aincelendiğinde bilimsel temeli olan Güneş Dil Teorisini niçin savunduğunu bilmeyen, anlamayan; bilmesi ve anlaması hatta savunması bir yana bu meselelere hiç yaklaşmayan hatta fırsatı doğduğunda ulusal ülkülenmeye düşman kesilen zihniyet insanımızı istila edince bugünkü perişanlığımız, alıklığımız hatta mankurtluğumuzdan başka neyimiz var? İyi uykular Anadolu Türklüğü, iyi uykular Asya Türklüğü, iyi uykular dünya Türklüğü! Sen ölmesen de olur, ey türklük zira ölüden pek farkın kalmadı. Nerede benim Kültür Bakanlığım, nerede benim Milli Eğitim Bakanlığım, nerede benim elçilerrim, ateşelerim, nerede benim hali vakti yerinde holdinglerim, nerede benim vatanseverlerim, nerede benim ilmi, gücü, feraseti, becerikliliğiyle her şeye gücü yeten(!) siyasilerim, Nerede benim ilim üretme aşkıyla yanıp tutuşanve milletinin kalkınması için kütüphanelerden çıkmayan öğretim kadroları ve her şeyiyle üniversitelerim?
    Ey TÜRK titre ve kendine dön! Çağdaşlaşacağım, diye kendinden uzaklaştın ve elin gavuru gibi oldun; müslümanlığı da Araplaşmaya bağladın. Çocuğuna Arapça isim koymakla müslüman olacağını zannettin. Hiçbir şey olmadın. “Yüzde yüz Türk olduğun an cihan senindir” diyen Atsız Ata’yı anmamak mümkün mü? Söylenecek çok söz var. Sevgilerimle kalın.

  91. osman türk yorum tarihi 16 Mayıs, 2011 13:36

    TÜRKLÜĞÜ YOK ETMEYE ÇALIŞANLAR VE BUNLARA YARDAKÇILIK YAPANLAR İYİ ARAŞTIRSIN. YÜCE TÜRK MİLLETİNİN NERELERE KADAR DAYANDIĞINI VE M.Ö.2500 YILLARINA KADAR DAYANAN TAİHİMİZİN NE KADAR PARLAK OLDUĞU VE DÜNYAYA MEDENİYETİ MEDENİYETİ YAYDIĞI AŞİKARDIR.TÜRK MİLLETİNİN TARİHİNİN NE DENLİ PARLAK VE ŞANLI OLDUĞUNU BİLEN ULU ÖNDER ATATÜRK TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNİ KURDUKTAN SONRA TÜRK TARİH KURUMU VE TÜRK DİL KURUMUNU KURMUŞTUR. BUNUN SEBEBİNİ BİLMEYENİN AKLINA ŞAŞARIM. NE MUTLU TÜRK’ ÜM DİYENE

  92. ORTA ASYA’DA TÜRK PİRAMİTLERİ | TURK-MEDIA yorum tarihi 26 Haziran, 2011 20:05

    […] HAZIRLAYAN: YILMAZ KARAHAN Related Posts ‘Türkiye de atom bombası yaparsa’ Çin Başbakanı’na Ayasofya önünde ‘Doğu Türkistan’ protestosu Kazak edebiyatı, daha ziyade Türk milli kültürü 3. Türkçevizyon Festivali Sona Erdi Rusya’ya ‘Kafkas soykırımı’ sürprizi Related Posts Slider Поделиться в соц. сетях VK.init({apiId: 2144184, onlyWidgets: true}); VK.Widgets.Like(‘vk_like_2471’, {type: ‘full’, pageTitle: ‘ORTA ASYA’DA TÜRK PİRAMİTLERİ’, pageUrl:’http://turk-media.info/?p=2471′, verb: ‘0’}, 2471); Share and Enjoy: […]

  93. cihan svn yorum tarihi 7 Nisan, 2012 17:13

    bu çin denilen aşagılık ülke dogu türkistanlı kardeşlerimize yıllardır zulum yapıyor. Allah onların bin türlü belasını versin o ülke baslarına yıkılsın insallah

  94. KAAN yorum tarihi 6 Temmuz, 2012 15:13

    TÜRK ulusun ismini melekler tarafından konulduğunu unutan insanlar,dünyaya medeniğtetin TÜRKLER tarafından YAYILDIĞINI bilsinler…

  95. sebahattin köroğlu yorum tarihi 16 Nisan, 2015 17:13

    Nerede kurgan, piramit, mezar odası, anıt-mezar, tümülüs ve benzeri sanat eseri veya yapısal unsur görürseniz orada Türklüğü bulabilirsiniz. Çünkü öldükten sonra dirilme kültürü ve inancıyla yaşayan ilk toplum Türklerdir. Bu yapılarla Türkler arasında kuvvetli bağ vardır. Çin’deki piramitler de bu yaklaşımla değerlendirilmelidir. Ne yazıktır ki Türkiye’deki kürsü veya makam işgal edenlerin bundan haberi olmadığı gibi bunlar da Türk düşmanlığı değirmenine su taşımakla kendilerine yeni sayfalar açtıklarını düşünecek kadar beyinsizleşmişlerdir. Türk’ün kökleri tarihin en derinlerindedir. Onu yüzeyde görmek körlüğün ta kendisidir.

Yorum yap